We hebben de auto verkocht in 2002, hij was van 1998, gekocht in 2000 met 64000km op de teller.t5power schreef:Als je nou aantoonbaar een goed systeem (als die LPE7), dan zou ik (evt na aankoopkeuring) best een 2dehands V70 willen kopen. Dat een dealer dat niet zo snel zou willen kan ik begrijpen, maar de kans dat ik daar iets koop (en dus iets moet inruilen) lijkt me toch niet zo groot.bart simpson schreef:dan ben je winst inderdaad weer rap kwijt, hij wordt hier van lastig ineens onverkoopbaarRick H schreef:Jammergenoeg denk ik dat de marktwaarde van de auto wel flink zal dalen want volgens mij leveren auto's (in nederland althans) minder op 2e hands als ze op lpg etc lopen. vergeet dit dus niet mee te nemen in de beslissing wel of niet.
Over hoe lang geleden hebben we het? En dus preventief een andere kop ipv flashlube?diesel01 schreef:Mijn pomp is 2(TWEE) keer kapot gegaan doordat de pomp droog kwam te staan vanwege een lege gas tank, hij bleef wel pompen zonder aanvoer van gas.
Het was een Vialle systeem die gerepareerd is bij Vialle Assen, de auto heeft daar de hele dag op een grasveld gestaan gas afblazen want hij ging altijd kapot nadat je de tank vol had gegooid.
De kop is vervangen toen het systeem werd ingebouwd tegen de extra warmte ontwikkeling.
De Volvo NL had een vordering lopen op de vorige eigenaar en heeft de auto terug gehaald en te koop aangeboden, de vorige eigenaar had rond 30000km gas in laten bouwen.