Geplaatst: 05.02.2010 - 21:41
Gaan jullie eerst even de geschiedenis van s3wage nalezen, dan weet je genoeg...
Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
Helaas PLC, dat is nu eenmaal de manier hoe Bart communiceert. Gelukkig geeft hij nogal eens waardevolle informatie, dat maakt het wel aardig goed. En m.b.t. s3wage, daar moet je nog maar naar eens naar zoeken.Plc schreef:Tegelijkertijd valt het me op dat je nogal bits overkomt en regelmatig mensen de les leest. Volgens mij is dat niet nodig en kan je ook iemand uitleggen waarom hij ernaast zit. Dit zie ik als kennis delen op een prettige manier ... maar misschien sla ik ook hierin de plank mis ...
lees: wordt minder aantrekkelijk voor volvo dealers als je later besluit om je auto daar later in te ruilen. Particulier raak je zo'n auto natuurlijk gelijk kwijt, iedereen wil een goedkope volvo op gas.bart simpson schreef:dat is te kort samengevat, een 2.5T op gas halveerd in waarde, het is maar wat je geen probleem noemt
Dat klopt inderdaad. Deze mensen zijn de "oude" volvo motoren op gas gewend. Niet de generatie van na 2000 waarbij het stellen van de kleppen een kostbaar verhaal is etcetc. Zag vorige maand voor de zoveelste keer een V70/G3 van 2001 zonder cilinderkop in de garage staan.t5power schreef:lees: wordt minder aantrekkelijk voor volvo dealers als je later besluit om je auto daar later in te ruilen. Particulier raak je zo'n auto natuurlijk gelijk kwijt, iedereen wil een goedkope volvo op gas.bart simpson schreef:dat is te kort samengevat, een 2.5T op gas halveerd in waarde, het is maar wat je geen probleem noemt
Als iets duidelijk begint te worden na X maanden volvoforum, is dat het rijden op LPG G3 best kan (zelfs met turbo motoren) mits bepaalde zaken in acht worden genomen. Te weten flashlube en elke 60k kleppenstellen.Wolfs XC schreef:Dat klopt inderdaad. Deze mensen zijn de "oude" volvo motoren op gas gewend. Niet de generatie van na 2000 waarbij het stellen van de kleppen een kostbaar verhaal is etcetc. Zag vorige maand voor de zoveelste keer een V70/G3 van 2001 zonder cilinderkop in de garage staan.
Succes met je keuze.
bart simpson schreef:verklap dat nou niet, het is reuze lucratief zo'n koppie
Daar gaat zijn vakantiehuis......bart simpson schreef:verklap dat nou niet, het is reuze lucratief zo'n koppie
Oh? Vertel!Drs Tromp schreef:Injectoren duurt gemiddeld wel wat langer (meer km's) als een koprevisie bij LPG
Met smeersysteem en onderhoud gaat een kop op gas echt wel langer mee.Drs Tromp schreef:Als ik mij niet vergis gaan injectoren gemiddeld 200k mee en is op gas een kop er sneller aan toe