Pagina 3 van 3

Geplaatst: 17.11.2010 - 13:14
door kmser
En Vlaanderen wil ook een CO2 heffing invoeren. Schande.

Geplaatst: 17.11.2010 - 15:22
door jds
kmser schreef:En Vlaanderen wil ook een CO2 heffing invoeren. Schande.
Maar enkel voor de moderne diesels. De meest vervuilende worden buitenschot gelaten om sociale redenen.

Re: V60 (of S60) T6

Geplaatst: 17.11.2010 - 15:55
door oddball
ZX10r schreef:Zou deze nog een beetje verkocht gaan worden?

En wat is de toegevoegde waarde van dit blok, kan dit nog in deze tijd?

etc
Ik zie die huidige T6 als tegenhanger van BMW's 3 liter turbo (335i) en Audi's 3 liter compressor (S4).

Ook omdat er geen R meer is, is dit een mooi alternatief mijn inziens.

Geplaatst: 17.11.2010 - 18:28
door ZX10r
Het gaat in ieder geval als de brandweer

Re: V60 (of S60) T6

Geplaatst: 17.11.2010 - 23:54
door drowel
oddball schreef:
ZX10r schreef:Zou deze nog een beetje verkocht gaan worden?

En wat is de toegevoegde waarde van dit blok, kan dit nog in deze tijd?

etc
Ik zie die huidige T6 als tegenhanger van BMW's 3 liter turbo (335i) en Audi's 3 liter compressor (S4).

Ook omdat er geen R meer is, is dit een mooi alternatief mijn inziens.
Ben het eens dat hij op papier aan vermogen in de buurt komt, maar denk dat de BMW en Audi vele malen sportiever is (wil niet altijd beter betekenen) daarnaast is het 335i blok van BMW niet voor niets zo ontzettend geroemd als heerlijk "rijdersmateriaal"

Geplaatst: 18.11.2010 - 09:07
door Johann
Ach ja. De 335i zet je met een chippie op bijna 400 PK en zit ie al bij de M3 in de buurt. De T6 komt met een chip op 316 PK en dan kun je net een 850 T5 los rijden.. :twisted:

Re: V60 (of S60) T6

Geplaatst: 18.11.2010 - 10:16
door oddball
drowel schreef: Ben het eens dat hij op papier aan vermogen in de buurt komt, maar denk dat de BMW en Audi vele malen sportiever is (wil niet altijd beter betekenen) daarnaast is het 335i blok van BMW niet voor niets zo ontzettend geroemd als heerlijk "rijdersmateriaal"
Ach, het is appels met peren vergelijken, feit is dat bovengenoemde wagens geblazen 6 cilinders zijn.
De ene klant heeft sportiviteit hoger in vaandel staan dan bijvoorbeeld veiligheid.
Noem het een luxe probleem, meerdere fabrikanten met een grotendeels vergelijkbaar aanbod.

Geplaatst: 18.11.2010 - 10:20
door 945i
Nou ja, Volvo zou graag zien dat het appels met appels was.....Maar zover is het nog niet.;)

Geplaatst: 18.11.2010 - 11:58
door D5R-Design
Ach ja. De 335i zet je met een chippie op bijna 400 PK en zit ie al bij de M3 in de buurt. De T6 komt met een chip op 316 PK en dan kun je net een 850 T5 los rijden..
Met die ruk automaat???

Geplaatst: 18.11.2010 - 12:13
door oddball
945i schreef:Maar zover is het nog niet.;)

Is Stefan Sällqvist van chassisontwikkeling naar buiten getreden met nieuws over een nieuwe R?

Geplaatst: 21.11.2010 - 13:14
door eddy3
PK en dan kun je net een 850 T5 los rijden.. Twisted Evil
_________________
Vind ik wel overdreven.
Zal dan toch een serieus gechipte 850 T5 moeten zijn!
Een standaard 850 of V70 I R met 250pk,is al een pak trager van 0 tot 200 ,dan b.v een standaard S60 D5,205pk,(om maar een voorbeeld te noemen)


Grtn Eddy

Geplaatst: 29.11.2010 - 08:37
door v700r
Er past dan wel geen koelkast in maar stiekum vind ik die V60 T6 toch wel mooi terwijl ik fan van de èchte Volvo's ben.

Geplaatst: 29.11.2010 - 20:35
door zagato
Ik weet niet of het er duidelijk genoeg opstaat op de achterzijde van die V60 T6,
maar volgens mij staat er in toch redelijk grote letters VOLVO op hoor.
De V60 is gewoon een echte Volvo,
die letters erachterop zal waarschijnlijk het enige zijn wat je ziet, als je zo`n
T6 tegenkomt
;) ;) ;)