Waarom niet? ik behandel oudere auto's altijd met respect, dan blijft het heel en heb je er langer plezier van.
Dat betekent niet voluit accelereren en met gevoel voor de techniek rijden.
Maar bedoel je dan nu dat er met die auto nooit voluit mag worden opgetrokken? Tuurlijk behandel je elke, maar vooral je eigen, auto met respect. Niet met koude motor vol gas geven en dat soort dingen dat begrijp ik wel. Maar je kan toch na een tijdje wel even lekker doorplanken? Of wat begrijp ik nu niet?945i schreef:Oerend hard wil zeggen dat die auto gewoon snel was.
Waarom niet? ik behandel oudere auto's altijd met respect, dan blijft het heel en heb je er langer plezier van.
Dat betekent niet voluit accelereren en met gevoel voor de techniek rijden.
You're wrong. In de 850/S/V70 voor 1999 is de 144 werkelijk anders dan de 170pk: 10 kleppen minder en andere electronica.Shockwave schreef:Correct me if i'm wrong, maar is die 144pk niet de geknepen versie van de 170pk? Ik begreep van verschillende mensen dat niet een stuk minder rijdt, en dat je dus minimaal voor 170pk variant moet gaan. Als dit klopt: neem dus de GLT. Maar misschien kan iemand dit bevestigen danwel ontkennenVraag is: scheelt die GLT (170pk) nou veel met 'n 2.5i (144pk)?![]()