Set heldere koplampen S60 2001

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
CeeBee
5th Gear member

FrankS60 schreef: Zou me meer storen aan groene tie-raps in mijn bumper zoals die V70... :oops:

Ik dus ook, maar de kit moest even drogen waarmee ik het gaas had vastgezet.
Ik dacht, bumper is er toch vanaf als ik die lampen monteer, 2 vliegen in 1 klap.......
XC40 B3 Plus Dark
Afbeelding
FrankS60
5th Gear member

CeeBee schreef:
FrankS60 schreef: Zou me meer storen aan groene tie-raps in mijn bumper zoals die V70... :oops:

Ik dus ook, maar de kit moest even drogen waarmee ik het gaas had vastgezet.
Ik dacht, bumper is er toch vanaf als ik die lampen monteer, 2 vliegen in 1 klap.......
Ah ja, dan heb ik niks gezegd :oops: Leek me als permanente oplossing voor iets niet bepaald esthetisch verantwoord :wink:
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”