Pagina 3 van 4
Geplaatst: 29.11.2013 - 15:52
door Autozoeker
Send to car werkt alleen icm sensus RTI, niet met igo of andere.
Maar goed, SCT met touch scherm heb je locatie zo ingevuld...
Geplaatst: 29.11.2013 - 16:20
door MichelR
Heb sensus RTI maar app geen optie zenden adres
Geplaatst: 29.11.2013 - 16:31
door Jeroen
Dus de zoekbalk en autootje zie jij niet.
Geplaatst: 29.11.2013 - 16:34
door Zoefje
Autozoeker schreef:Send to car werkt alleen icm sensus RTI, niet met igo of andere.
Maar goed, SCT met touch scherm heb je locatie zo ingevuld...
Weten de forummers die het zo omslachtig vinden om de bestemming in toevoeren bij de Senus RTI dat je daar ook de keypad op het middenconsole voor kan gebruiken? Dit werkt best snel, al gaat het vanuit de Volvo on call App natuurlijk wel veel sneller

Geplaatst: 29.11.2013 - 16:38
door MichelR
zoekbalk wel maar autootje niet.
Wat ook waardeloos is navigeren naar auto locatie is we ook uit.
Dat was wel handig. Jammer
Geplaatst: 29.11.2013 - 18:55
door Paul
Ach hoe druk kan je er mee zijn, ik weet meestal waar ik mijn auto neer zet
Maar goed ik heb laatst voor het eerst echt gespeeld met Connected Touch, je moet wat doen als je in een volle parkeergarage aan het wachten bent

Geplaatst: 29.11.2013 - 20:18
door Autozoeker
Zoefje schreef:Autozoeker schreef:Send to car werkt alleen icm sensus RTI, niet met igo of andere.
Maar goed, SCT met touch scherm heb je locatie zo ingevuld...
Weten de forummers die het zo omslachtig vinden om de bestemming in toevoeren bij de Senus RTI dat je daar ook de keypad op het middenconsole voor kan gebruiken? Dit werkt best snel, al gaat het vanuit de Volvo on call App natuurlijk wel veel sneller

Ja dat weet ik. Blijft rot

Geplaatst: 29.11.2013 - 20:34
door basvolvo75
heren,
ervaren jullie ook het 'probleem' dat je de volvoID inlog niet op 2 verschillende iphones kunt gebruiken? toch wel hinderlijk als beide regelmatige bestuurders (ie mijn vrouw en ik) niet afzonderlijk gebruik kunnen maken van de app!?
wordt zo heel snel minder blij van deze 'update'
Geplaatst: 29.11.2013 - 20:47
door Soepkop
MichelR schreef:Update uitgevoerd en helaas geen Send to Car functionaliteit zoals bij de S60/V60 etc
Heel jammer.. Maar werkt allemaal weer ook de temperatuur.
Kaart om te zien waar auto staat laad sneller en is nu van Here (Nokia).
Ziet er alleen uit dat het navigeren naar auto locatie er niet meer in zit?
Vanmiddag maar even proberen.
In het Plugin Hybrid Volvo on Call topic druk met commentaar en hier amper..
Ziet er toch naar uit dat niet veel mensen het Volvo On Call hebben.
Ook op mijn V40 MY2014 werkt send-to-my car.... Het zal toch niet zo zijn dat dat voor oudere modeljaren niet geldt :roll: Ik heb het vanmiddag getest en het is echt een briljante toevoeging aan VOC :thumbleft:
Geplaatst: 29.11.2013 - 22:06
door Jeroen
basvolvo75 schreef:heren,
ervaren jullie ook het 'probleem' dat je de volvoID inlog niet op 2 verschillende iphones kunt gebruiken? toch wel hinderlijk als beide regelmatige bestuurders (ie mijn vrouw en ik) niet afzonderlijk gebruik kunnen maken van de app!?
wordt zo heel snel minder blij van deze 'update'
Heb de app nu op mijn iPhone en iPad met dezelfde ID en beide doen het.
En ook op de Android toestel van mijn vrouw doet mijn ID het.
Wat voor melding krijg je dan?
Geplaatst: 29.11.2013 - 22:58
door MichelR
Ziet er toch echt naar uit oudere V40 de pineut zijn.
Misschien met software update auto?
Lijkt me ook wel heel handig.
Geplaatst: 30.11.2013 - 00:18
door basvolvo75
Jeroen schreef:basvolvo75 schreef:heren,
ervaren jullie ook het 'probleem' dat je de volvoID inlog niet op 2 verschillende iphones kunt gebruiken? toch wel hinderlijk als beide regelmatige bestuurders (ie mijn vrouw en ik) niet afzonderlijk gebruik kunnen maken van de app!?
wordt zo heel snel minder blij van deze 'update'
Heb de app nu op mijn iPhone en iPad met dezelfde ID en beide doen het.
En ook op de Android toestel van mijn vrouw doet mijn ID het.
Wat voor melding krijg je dan?
Als ik op beide apparaten inlog zegt de app dat ik verkeerde wachtwoord te vaak heb ingevoerd en dus nieuw wachtwoord voor volvoID moet invoeren.
Morgen maar eens kijken of dat nog steeds hapert....
Geplaatst: 01.12.2013 - 13:03
door basvolvo75
Inmiddels werkt het wel op 2 iPhones, wat het was weet ik niet!
Geplaatst: 01.12.2013 - 14:24
door Jeroen
Mooi toch

Geplaatst: 02.12.2013 - 23:18
door Soepkop
Hum, vandaag heen en weer naar mijn werk gereden met de V40, maar volgens de app staat mijn auto sinds gisteren al op de oprit geparkeerd. Heen en terugreis zijn ook niet zichtbaar in het rittenlogboek. De eerste bug in de geüpdatete app??
Geplaatst: 04.12.2013 - 16:25
door gvs
Bij het koppelen van mijn iphone aan mijn Volvo krijg ik de melding:
"Technische fout
Er schijnt een technische storing te zijn opgetreden. Probeer het meteen opnieuw of wacht enkele ogenblikken."
De auto is aangemeld bij VOC, alleen mijn iphone komt er niet in...
Heeft iemand anders deze week zijn iphone5 al aan zijn Volvo kunnen koppelen? of andere tips?
alvast bedankt...
Geplaatst: 06.12.2013 - 09:43
door vroonhof
Ik heb mijn telefoon sinds gisteren gekoppeld. Het werkt wel... maar....
als ik de preconditioning wil instellen en een tijd kies (bijv 8.00 am) en druk op 'klaar' dan verspringt de vertrektijd steeds naar 0.00....
Geplaatst: 06.12.2013 - 20:27
door gvs
Technische fout is opgelost...
Lag waarschijnlijk aan de Volvo ID...
Met een andere ID en een ander emailadres werkte het wel...
Geplaatst: 07.12.2013 - 15:09
door Paul
Heb het net met Bluestacks op mijn Surface Pro geinstalleerd. Werkt prima, maar op IOS heb je wel wat meer opties, ik kan bijvoorbeeld alleen met laatste rit zien. Maar goed, zal wel ergens verstopt zitten.
In ieder geval denkt hij nog steeds dat ik in Zaandam ben en niet in Amsterdam, dus werkt TOP!
Geplaatst: 11.12.2013 - 15:32
door CasperV60PIH
Wie ervaren ook de volgende situatie: Volgens de VOC-App staat de auto niet op de locatie waar de auto ook echt staat. Het logboek is wel voorzien van een nieuwe rit met de juiste aantal kilometers. Volvo On Call bellen via de 'zwarte' toets in de auto laat weten dat de auto niet te vinden is. De rit die hier op volgt lijkt weer alles correct te werken. Met andere woorden; auto heeft pech of gaat na een ongeval zelf bellen via VOC. Is de auto dan wel op te sporen voor de hulpdiensten? Of betaal je voor een service die niet betrouwbaar is?