Hoe hoofdsteunen achterbank verwijderen

Battlecruiser
8th Gear member

Toch wel: gewoon bovenop de laadvloer zetten die flesjes! Op de laadvloer tussen de voorstoelen, dan kan de bijrijder (en zelfs de chauffeur) er vrolijk bij!
Als je achter je voorstoel moet gaan graaien dan kan je immers ook geen lading strak tegen die voorstoel aan zetten en in het midden kun je altijd wat creatiever laden, dus daar zet een normaal mens als ik altijd de etenspulletjes voor onderweg. En ondertussen zit er dan in de passagiersvoetenruimte een enorme hoop bagage. En wist je dat er zelfs ook nog een hoop bagage past tussen de opgeklapte achterzitting en de rugleuning zelf?
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Ben
Executive Member
Contacteer:

Fotooooos !
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
evert65
6th Gear member

Ben schreef:Fotooooos !
das misschien wel een goed idee, @jaapvanharen en @battlecruiser laat eens zien, misschein dat we het dan snappen
keep calm!, your randomizer is running
Battlecruiser
8th Gear member

Ik heb er geen foto's van, dus maar stap voor stap:

1) Blijf voorlopig van de achterbank af en leg op de voetenruimte van de achterpassagiers een heleboel spullen. Klap af en toe de achterzitting op en ontdek dat er nog veel meer bij kan.

2) Klap de zittingen op

3) Leg op de plaats waar de zittingen daarnet nog waren een paar dunne tassen van maximaal 10 centimeter neer en nog wat meer kleingoed.

4) Klap nu pas de rugleuningen naar beneden en geniet van het feit dat je al een kwart kuub verstouwd hebt, zonder dat het zichtbaar is.

5) Off topic, maar toch: haal je reservewiel uit het luik en kwak die ruimte + de ruimte onder de grote plaat ervóór helemaal vol. Je bent weer een half kuub verder.

6) Blijf even off topic: leg je reservewiel en het gereedschap voor het grijpen bij de achterklep of één van de zijdeuren. Waarom? Je wilt toch niet bij een lekke band je halve bagagehoop op de vluchtstrook gooien in de regen, terwijl je vloekend naar het reservewiel aan het graven bent?

7) O ja, je wil nog wat eten en drinken voor onderweg makkelijk bij de hand hebben zonder dat je diep moet graaien achter de voorstoelen in het middenonder van je vrachtvoiture... Je hebt immers veel bagage bij je die stevig gestouwd staat tot vlak achter je voorstoelen, zodat je er zelfs geen hand meer tussen krijgt...

8 ) In het midden van de grote bagagehoop creëer je een gaatje tussen al die zooi en daar zet je je koelbox en tas met koffiebekers en thermoskan en broodjes en suikerklontjes en roerlepeltjes en Completa en lekkere knabbeltjes en dropjes.
En kijk nou eens: jouw lieve bijrijder/ster kan daar makkelijk bij zonder zijn/haar handen te verzwikken en misschien mag je zelf ook nog wat pakken; het staat immers vlak achter je grote schouders.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”