traction control, achteraf in te bouwen?

Andrew82
3rd Gear member

Afbeelding
440 1995 1.6 Deluxe
| S60 2001 2.4 Automaat 170PK | 446 Ash Gold Pearl | Afbeelding
Gast

laat ik off topic een heel beknopt antwoord geven, eigenlijk is het mij te min.
laat me er dit nog wel zeggen dat het verstand met de jaren komt, bij sommigen echter nooit.
begrijpend lezen is echter te leren.
Bart sloeg de plank al een keertje mis in dit topic. nu echter zou ik me denigrerend over de S80 van Ts hebben uitgelaten. ik zie niet waar.
kwestie van half lezen en een kort lontje, vervolgens de discussie op de man spelen. Ik dacht dat de meeste mensen al persoonlijke hulp hadden.
Bart niet.
Bart Giesen
5th Gear member

Nee nare vent, wie begint er nu met die gluiperige manier van 'op de man spelen'...

"Maar er zijn natuurlijk altijd mensen die gedachteloos door de wereld gaan. Het zou mij niet verbazen als jij tot de laatstgenoemde categorie behoorde."

"Ik rij hard waar dat kan en mag, en geloof me hard is ook echt hard. Snelheden die jij waarschijnlijk alleen maar op youtube of op TV hebt gezien."

"Meen je dat nou serieus"

Voorts leer JIJ eens lezen. Ik zet me compleet achter de opmerking van Dhr. Weerming. Hij snapt het. Jij moet meteen de 'alleswetende wereldkenner / moraalridder' uithangen met je onzin over 'ik rij hard, heel hard blablabla'. Maar tegelijkertijd METEEN ervan uitgaan dat TS op ongepaste momenten eens even gas geeft o.i.d, linkjes plaatsen van pro-driving etc. Man, kijk lekker naar jezelf en houd lekker je mond als je iemand zijn vraag niet waarderen kunt. Je bent bij de TS al METEEN met een voorbedachte mening / conclusie op je toetsenbord gesprongen.

Anders kom een keer langs in Arnhem, PM je met liefde het adres.
diesel01
Geartronic member

Bart Giesen schreef:Nee nare vent, wie begint er nu met die gluiperige manier van 'op de man spelen'...

"Maar er zijn natuurlijk altijd mensen die gedachteloos door de wereld gaan. Het zou mij niet verbazen als jij tot de laatstgenoemde categorie behoorde."

"Ik rij hard waar dat kan en mag, en geloof me hard is ook echt hard. Snelheden die jij waarschijnlijk alleen maar op youtube of op TV hebt gezien."

"Meen je dat nou serieus"

Voorts leer JIJ eens lezen. Ik zet me compleet achter de opmerking van Dhr. Weerming. Hij snapt het. Jij moet meteen de 'alleswetende wereldkenner / moraalridder' uithangen met je onzin over 'ik rij hard, heel hard blablabla'. Maar tegelijkertijd METEEN ervan uitgaan dat TS op ongepaste momenten eens even gas geeft o.i.d, linkjes plaatsen van pro-driving etc. Man, kijk lekker naar jezelf en houd lekker je mond als je iemand zijn vraag niet waarderen kunt. Je bent bij de TS al METEEN met een voorbedachte mening / conclusie op je toetsenbord gesprongen.

Anders kom een keer langs in Arnhem, PM je met liefde het adres
.
En dan?? Koffie??Vechten??
Hahaha, het is erger dan ik gedacht had...

Edit ik zie net PM waarin jij stelt en ik citeer..ik gok dat jij niet zo blij moet doen met je sporten..
Ik zeg laat je nakijken..
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Bart Giesen
5th Gear member

Dit getuigt maar weer hoe jij zelf een invulling geeft aan / jou onvermogen. Vechten?! Ben geen 16 meer kerel.
diesel01 schreef:Ik gok, meneer Giesen, dat u wel meer problemen in het leven heeft..
Ga sporten daar raak je veel woede en agressie kwijt. :crazy:
Wie ben jij om te bepalen of ik problemen heb of me moet laten checken.
Ben
Executive Member
Contacteer:

Mods break.

Ik werd getipt over de toon waarop de discussie zich hier afspeelt.
Lijkt me niet dat dit op het forum thuishoort.
Heren, gedraag je en als je iets wilt uitvechten doe je dat per PB of mail of desnoods op een P-plaats langs de 31.

Slotje op dit topic, alles is gezegd.
Immers ... VOLVO4LIFE
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gesloten

Terug naar “S80”