Ja, inderdaad.. onder een v60 past wel, maar tis geen hele mooie configurator..zakraket schreef:Jawel? http://brock-b2c.mx-live.com/article/ri ... 2870039927
Ik vind die B33 wel mooi, of de RC22
edit: o wacht, niet de B27, wel de V40
Andere velgen op de V40 (geen R-Design)
-
- 2nd Gear member
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
- matjew
- 1st Gear member
Beter?zakraket schreef:Hmm...slechte foto om te beoordelen. Ik zie alleen een paar wazige grijze strepen in zwartHet lijkt er beter uit te zien dan ik verwachtte?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V60 T3 Polestar Kinetic Powershift IceWhite (MY 2013)
Driver Support - Business Pack Pro - Winter Line - Extra getinte achterruiten
Driver Support - Business Pack Pro - Winter Line - Extra getinte achterruiten
-
- 2nd Gear member
Die lijken er inderdaad wel wat op Matjew.
Heb zaterdag een voorbeeld-velg besteld. Verwacht dus morgen een belletje te krijgen dat ik kan komen kijken of het model naar wens is.
Heb alvast eens met Photoshop gekeken hoe het kan gaan worden. De spiegelkappen moeten ook nog zwart worden - maar dat komt nog wel.

Heb zaterdag een voorbeeld-velg besteld. Verwacht dus morgen een belletje te krijgen dat ik kan komen kijken of het model naar wens is.
Heb alvast eens met Photoshop gekeken hoe het kan gaan worden. De spiegelkappen moeten ook nog zwart worden - maar dat komt nog wel.

V40 D2 MY14 | Flamenco Red Metallic | Business Pro | Winter Line | Panoramadak | Diffuser + dubbele ovale uitlaat | Zomer: 17inch Tornado (zwart) | Winter: 17inch Mannan | Sunblinds
Suzuki GSR600 '07 | White Pearl | Laser X-Treme dempers | No-cat | BSM sportfilter | Tuned by Hoegee
Honda CB450N '86 | Grey Metallic
Suzuki GSR600 '07 | White Pearl | Laser X-Treme dempers | No-cat | BSM sportfilter | Tuned by Hoegee
-
- 2nd Gear member
Ziet er super uit met de kleur van de auto.
De zwarte spiegelkappen maken de auto helemaal af!
De zwarte spiegelkappen maken de auto helemaal af!
Besteld 12-7-2013 Geleverd 30-10-2013Ingelevered op 29-11-2016: Volvo V40 D2 R-Design: Black Sapphire - R-Design Plus Line - Business Pack Pro - Interieur verlichtingspack 2 - Verwarmbare stoelen - Elektrisch bedienbare kindersloten - Volvo Alarm kl.3 - Keyless Drive - Verwarmbare voorruit - Extra getint glas achterportieren en achterklep - Uitschakelbare pasagiersairbag - Zonder model -en motortype aanduiding
Februari 2017 Mercedes Benz CLA SB 200d lease edition dct aut, Keyless Go, Urban Line, Stoelverwarming voor, Spiegelpakket, Lease Edition plus, Spiegelpakket
Februari 2017 Mercedes Benz CLA SB 200d lease edition dct aut, Keyless Go, Urban Line, Stoelverwarming voor, Spiegelpakket, Lease Edition plus, Spiegelpakket
-
- 4th Gear member
+1
Hij:
2013 Volvo V40 D2 R-design MY2014/Ice White/Business Pack Pro/Premium Sound/Plus Line/Scandinavian Line/Verwarmbare voorruit/Stoelverwarming/Zwarte spiegelkappen/Afneembare trekhaak/Zomer: 18'' Ixion II/Winter: 17'' Ixion
1996 BMW Z3 Roadster 1.8i/Schwarz II
Zij:
2010 Mini One Anniversary Mark II/Dark Silver metallic/Business Line/Panorama dak/17"; velgenr
2013 Volvo V40 D2 R-design MY2014/Ice White/Business Pack Pro/Premium Sound/Plus Line/Scandinavian Line/Verwarmbare voorruit/Stoelverwarming/Zwarte spiegelkappen/Afneembare trekhaak/Zomer: 18'' Ixion II/Winter: 17'' Ixion
Zij:
2010 Mini One Anniversary Mark II/Dark Silver metallic/Business Line/Panorama dak/17"; velgenr
-
- 2nd Gear member
Deze moeten het bij mij worden.. ben benieuwd hoe het staat.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
-
- 2nd Gear member
Nice! 17 of 18 inch? En is dit niet een lastige klus om schoon te maken/houden?
V40 D2 MY14 | Flamenco Red Metallic | Business Pro | Winter Line | Panoramadak | Diffuser + dubbele ovale uitlaat | Zomer: 17inch Tornado (zwart) | Winter: 17inch Mannan | Sunblinds
-
- 2nd Gear member
18".. ik weet niet of ze dit bij de wasstraat lastig vinden schoon te makenBlack kiwi schreef:Nice! 17 of 18 inch? En is dit niet een lastige klus om schoon te maken/houden?

ik heb nu velgen met gaas, dat is al geen probleem, lijkt me dit ook niet echt. Maar we zullen zien..
En in de winter rij ik met de standaard R-Design velgen.
-
- 2nd Gear member
Voorbeeld velg zojuist bekeken (lag al een paar dagen klaar maar men was vergeten mij te bellen). Ziet er in het echt ook mooi uit!
De naafdoppen erbij hebben een schorpioen met de tekst ´Poison´ maar die worden vervangen door volvo-inserts.
Donderdag montage...en foto's!
[edit] foto van de naafkapjes

Deze houden of voor een Volvo logo gaan?
De naafdoppen erbij hebben een schorpioen met de tekst ´Poison´ maar die worden vervangen door volvo-inserts.
Donderdag montage...en foto's!
[edit] foto van de naafkapjes

Deze houden of voor een Volvo logo gaan?
-
- 4th Gear member
Volvo...dat Poison-ding verwacht je op een Honda Civic uit 98 
http://www.velgenland.nl/alle-velgen-me ... jst-r1257/
Ik kom net deze velg tegen, is dat niet gewoon die Midir velg? Nog geen prijzen gevonden. Exact de goeie maat/ET.
edit: prijs ligt rond de 220 euro per velg volgens mij (via winterbanden.nl)

http://www.velgenland.nl/alle-velgen-me ... jst-r1257/
Ik kom net deze velg tegen, is dat niet gewoon die Midir velg? Nog geen prijzen gevonden. Exact de goeie maat/ET.
edit: prijs ligt rond de 220 euro per velg volgens mij (via winterbanden.nl)
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
-
- 2nd Gear member
Dat vond de verkoper bij de velgenshop nou ook 'nee, er moét gewoon een Volvo naafkapje op hoor!'
Ik heb die gelinkte velg even vergeleken met de Midir..en dat is inderdaad een replica. Wel een prijzige (of zijn mijn velgen gewoon cheap?)
Ik heb die gelinkte velg even vergeleken met de Midir..en dat is inderdaad een replica. Wel een prijzige (of zijn mijn velgen gewoon cheap?)
-
- 4th Gear member
Geen idee? Een setje Midir met velgen kost 2000 euro. Die velgen zijn dan toch beduidend goedkoper?
Maar is het nou "dezelfde" velg of lijkt ie alleen maar? Ik zie niet echt verschillen.
Maar is het nou "dezelfde" velg of lijkt ie alleen maar? Ik zie niet echt verschillen.
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
-
- 2nd Gear member
Er zullen vast wel subtiele verschillen in zitten - anders krijg je als fabrikant toch gewoon gezeur ivm 100% copy. De Ixions worden ook veelvoudig geïmiteerd, maar telkens met subtiele (en minder subtiele) verschillen.
De Midir velgen zijn trouwens ook goedkoper te vinden, hier voor 1750 incl goede banden. Zal dus excl banden nog wel goedkoper te vinden zijn?
De Midir velgen zijn trouwens ook goedkoper te vinden, hier voor 1750 incl goede banden. Zal dus excl banden nog wel goedkoper te vinden zijn?
- LightStar
- 4th Gear member
Zit er aan te denken om voor de winter een set 17" pegasus velgen te kopen (immitatie) nu vraag ik me af hoe deze zullen staan onder een V40.
Velg kan niet groter dan 17" gezien deze maat in mijn lease contract zit.
Velg kan niet groter dan 17" gezien deze maat in mijn lease contract zit.
- Poolrev
- 5th Gear member
Dat ligt aan de leasemaatschappij denk ik. Op mijn vorige C30 zat ook 17", maar ik wilde graag 16" winterbanden ivm sneeuwkettingen e.d. Voor de banden kreeg ik goedkeuring, maar voor velgen niet, want er zater al velgen bij de autoLightStar schreef:Velg kan niet groter dan 17" gezien deze maat in mijn lease contract zit.

Ik heb toen zelf een set 16" velgen van een V50 gekocht via MP. En die gaan 's winters ook onder de V40, past heel best, ziet er alleen niet uit. Maarja, voor die paar maanden vind ik het prima

- LightStar
- 4th Gear member
Dat zou idd wel kunnen maar wil wel graag 17" houden en idd ik zal de set ook zelf moeten aanschaffen (velgen)Poolrev schreef:Dat ligt aan de leasemaatschappij denk ik. Op mijn vorige C30 zat ook 17", maar ik wilde graag 16" winterbanden ivm sneeuwkettingen e.d. Voor de banden kreeg ik goedkeuring, maar voor velgen niet, want er zater al velgen bij de autoLightStar schreef:Velg kan niet groter dan 17" gezien deze maat in mijn lease contract zit..
Ik heb toen zelf een set 16" velgen van een V50 gekocht via MP. En die gaan 's winters ook onder de V40, past heel best, ziet er alleen niet uit. Maarja, voor die paar maanden vind ik het prima.
-
- 2nd Gear member
Ze zijn binnen & gemonteerd!
Nog niet echt de beste foto's (GSM) maar beter dan niets.

Nog niet echt de beste foto's (GSM) maar beter dan niets.

-
- 4th Gear member
Op die eerste foto dat zijn wel hele kleine velgjes! 
Het is niet mijn smaak maar het staat wel.
Ik had voorheen ook een Seat in deze kleur, komen de lijnen van de auto mooi in uit omdat er veel contrast is tussen plekken waar het licht weerkaatst en waar niet
nice

Het is niet mijn smaak maar het staat wel.
Ik had voorheen ook een Seat in deze kleur, komen de lijnen van de auto mooi in uit omdat er veel contrast is tussen plekken waar het licht weerkaatst en waar niet

-
- 4th Gear member
Ik vind ze mooi. Maatje groter was nog mooier geweest :
En wat is Flameco Red toch een gave kleur =D>
En wat is Flameco Red toch een gave kleur =D>
Hij:
Zij:
Zij: