Pagina 3 van 3
Geplaatst: 18.08.2013 - 22:25
door slayer
MarioC70 schreef:Zet dat uitleesrapport maar hier neer ,kunnen we is kijken wat er op staat..
Doe ik als ik hem mee krijg, die van vorig jaar heb ik helaas niet meer...
Geplaatst: 18.08.2013 - 22:26
door MarioC70
slayer schreef:pfff, inderdaad dat scheelt veel maar ja, ik kan zo'n sensor niet zelf vervangen.... en dus afhankelijk van een dealer
Dat zijn twee schroefjes en een stekker,dat is alles..
Geplaatst: 18.08.2013 - 22:27
door slayer
MarioC70 schreef:slayer schreef:pfff, inderdaad dat scheelt veel maar ja, ik kan zo'n sensor niet zelf vervangen.... en dus afhankelijk van een dealer
Dat zijn twee schroefjes en een stekker,dat is alles..
Tja
Geplaatst: 18.08.2013 - 22:41
door slayer
bedtijd
Geplaatst: 18.08.2013 - 22:53
door MarioC70
Ik zou er niet van kunnen slapen..

Geplaatst: 18.08.2013 - 23:04
door slayer
haha dat valt wel mee
Geplaatst: 18.08.2013 - 23:05
door slayer
we gooien er gewoon weer honderden euros tegenaan..... pfff
Geplaatst: 18.08.2013 - 23:27
door lint
Dat is dan jouw keus, is niet slim en ook niet nodig!
Geplaatst: 19.08.2013 - 06:53
door slayer
lint schreef:Dat is dan jouw keus, is niet slim en ook niet nodig!
Dat gaat ook niet gebeuren!!!. tuurlijk baal ik hiervan. Dat bedrijf lost het maar op. ik probeer mee te denken en vooraf hier nog wat informatie in te winnen. Hopelijk heeft iemand de goude tip...of een adres van een specialist waar jullie goede ervaringen mee hebben voor het geval ik besluit toch een ander te zoeken
Geplaatst: 19.08.2013 - 15:30
door jpwg001
slayer schreef:lint schreef:Dat is dan jouw keus, is niet slim en ook niet nodig!
Dat gaat ook niet gebeuren!!!. tuurlijk baal ik hiervan. Dat bedrijf lost het maar op. ik probeer mee te denken en vooraf hier nog wat informatie in te winnen. Hopelijk heeft iemand de goude tip...of een adres van een specialist waar jullie goede ervaringen mee hebben voor het geval ik besluit toch een ander te zoeken
Sanders in Veldhoven.
Geplaatst: 19.08.2013 - 15:39
door ronin1
VOLVO HOOFTMAN in woerden!
Er werden daar vroeger sleuteldagen gehouden met de 850 club ik weet niet of dat nog zo is.
Er loopt daar in de werkplaats ik een hoofdmonteur rond ben zijn naam even kwijt.
Die gast lost echt alles op, zeer bekwaam laat hem los op de auto en gegarandeerd dat hij met een oplossing komt.
Even vragen naar Carel van de ham en die zal je verder verwijzen naar de betreffende hoofdmonteur waar ik het over heb.
Hij heeft grote bakkebaarden zeg dat maar dan weten ze wel wie je bedoeld haha.
Deze vestiging is naar mijn mening nog één van de weinig dealers waar je nog echt waar voor een geld krijgt, vriendelijk en altijd meedenkend met de klant!
Succes!
Geplaatst: 19.08.2013 - 19:13
door slayer
jpwg001 schreef:slayer schreef:lint schreef:Dat is dan jouw keus, is niet slim en ook niet nodig!
Dat gaat ook niet gebeuren!!!. tuurlijk baal ik hiervan. Dat bedrijf lost het maar op. ik probeer mee te denken en vooraf hier nog wat informatie in te winnen. Hopelijk heeft iemand de goude tip...of een adres van een specialist waar jullie goede ervaringen mee hebben voor het geval ik besluit toch een ander te zoeken
Sanders in Veldhoven.
Dank je.
Geplaatst: 19.08.2013 - 20:43
door MarioC70
Zo moeilijk kan het niet zijn of er is wel een oplossing voor,mits je inderdaad de juiste personen of bedrijf benaderd..
Geplaatst: 21.08.2013 - 06:46
door lkort
Heb dezelfde symptomen gehad. Bleek (na ruim 2 jaar zoeken door dealer) uiteindelijk de vacuüm turbodrukregelaar op de voorzijde van het motorblok te zijn.
Geplaatst: 21.08.2013 - 09:26
door slayer
[quote="lkort"]Heb dezelfde symptomen gehad. Bleek (na ruim 2 jaar zoeken door dealer) uiteindelijk de vacuüm turbodrukregelaar op de voorzijde van het moorblok te zijn.[/quote
mooi, dank je, staat genoteerd. vrijdag terug naar de garage
Geplaatst: 21.08.2013 - 10:05
door elianmars
Is er niet iemand (van het forum) in de buurt die de wagen kan uitlezen?
Ik kan zelf de wagen uitlezen. Ideaal.
En dan weet je ook gelijk waar je moet gaan zoeken. Nu je geen foutcodes weet, blijft het gissen.
Ik heb ook een paar keer te kampen gehad met geen/weinig turbodruk. Dit kwam doordat de tcv (turbo control valve) niet goed was en ervoor zorgde dat er af en toe teveel druk op het systeem kwam. Daardoor greep de software in door de boel in veilige modus/noodloop te zetten, met als gevolg weinig tot geen turbodruk.
Let wel, bij mij verscheen het probleem bij een anderhalf jaar oude IPD (lees: belachelijk dure) tcv.
Dat deze vervangen is, wil dus niet altijd zeggen dat deze probleemloos werkt.
Geplaatst: 22.08.2013 - 07:03
door evert65
+1