Ik vraag me af of Autobild wel over de juiste plaatjes beschiktjds schreef: Veel te druk lijnenspel, met weinig vernieuwend design.
Is net het oude model met wat drukke lijntjes en een afschuwelijk front.

Ik vraag me af of Autobild wel over de juiste plaatjes beschiktjds schreef: Veel te druk lijnenspel, met weinig vernieuwend design.
Is net het oude model met wat drukke lijntjes en een afschuwelijk front.
Heb je een probleem met je agressieregulatie of zo? Moderator (en Volvoverkoper) Walter heeft een lijst met telefoonnummers voor mensen met psychische problemen. Zoals je kunt lezen, heeft hij mij ook uitstekend geholpen met een telefoonnummer van de Stichting Correlatie en hij verleent on topic eerste hulp. Ik adviseer je om je tot hem te wenden. Ik heb je bovenstaande bericht alvast als nodeloos kwetsend en niet ter zake gesignaleerd aan de moderatoren.bart simpson schreef: die hebben het idee dat je beter van het leven kunt gaan genieten dan iets zinnigs proberen te zeggen over de designtaal bij Volvo, bij dat eerste geef ik je een kansje
Beste Niels,NielsPHEV schreef: Ik verwacht dat de nwe XC90 er echt heel anders uit zal zien dat dit plaatje
Voor wat betreft de aard en inhoud van de post van BS, opvallend (om niet te zeggen bizar) dat juist jij daar aanstoot aan neemt Boreas
Jij bent geestesziek, of heb je dat niet door misschien ?Boreas schreef: Je tweede opmerking begrijp ik ook. Ik maak echter een onderscheid tussen zaken en personen. Tegenover zaken mag je hard zijn en deze zo nodig (Volvo concept) afkraken. Tegenover personen moet je wellevend zijn, uiteraard totdat ze je persoonlijk beginnen te beledigen, omdat ze het zakelijk niet met je eens zijn. Verder zijn er ook nog de pathologische gevallen met wie je beter de discussie uit de weg gaan; die zielenpieten moeten hulp zoeken. Dat neemt niet weg dat auto's één van mijn meest geliefde gespreksonderwerpen is en ik daarom graag op het Forum verkeer. En daarbij we zo vrij een eigen mening te hebben in discussies. Met meel in de mond praten is erg saai ...... Dat geldt ook voor het alleen maar elkaar feliciteren met de kleur en de velgen van de laatste aanwinst op Volvogebied.
Jij bent geestesziek, of heb je dat niet door misschien ?
Stop deze onzin op dit forum alstublieft !!!
Wat is de bron?TomXC60 schreef: 2015 Geneva Motor Show
V90-S90