Ik hoop alleen dat onze nieuwe ontwerper (ex-VW) niet teveel VW karakter aan Volvo toevoegd, zoals die bochtenverlichting dmv die mistlampen die in de bocht aan en weer uit gaan vind ik ronduit belachelijk om te zien, doe mij dan maar meedraaiende xenons.
Ik kwam deze morgen een V60 MY14 tegen en daar waar ik normaal direct een Volvo herken in het verkeer, ging er bij het zien van deze niet direct een belletje rinkelen dat het een V60 was.
Ik vind het radiatorrooster wel erg veel op VW lijken.
Ik begrijp hier de reacties niet, het is de grille van de Concept Coupé die door iedereen bejubeld werd.
En dan plots deze commentaren :roll:
Autobild heeft nochtans heel goed gekeken naar wat al bekend is over onder andere de voorzijde van de nieuwe XC90.
Ik vind dit alleszins veel beter dan de saaie Passatnamaaksels die nu op de V70, S60 en V60 prijken.
Ik vind ze alle 3 wel erg veel op de huidige modellen lijken, alleen dan in een nieuw opgefrist jasje. Echter niet lelijk, al vind ik de XC90 wel een beetje saai zo. De gril is even wennen, hopelijk komt er ook nog een blokjes variant van de grill.
Ik reageer niet en zeg verder niets maar dan ook werkelijk helemaal niets of ......... nou ja toch maar één woord er aan besteden:
AFSCHUWELIJK !!
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.