Kan soms meevallen als je de ander goed kent en weet hoe die met de auto is omgegaan.MarioC70 schreef:Een gebruikte auto kopen is meestal de ellende van een ander overnemen...
Maar in de meeste gevallen heb je helaas gelijk!
Kan soms meevallen als je de ander goed kent en weet hoe die met de auto is omgegaan.MarioC70 schreef:Een gebruikte auto kopen is meestal de ellende van een ander overnemen...
En dat is ook niet bepaald gratis.....als je geen onderhoud wilt plegen kun je beter na de garantieperiode een nieuwe halen
Truer words were never spoken.VolvoTech schreef:Volgens mij is het maar net wat we in ons hoofd hebben...
De gemiddelde Renault, Peugeot, BMW ofzo kent vaak de volgende historie;
120.000km; uit de lease, naar een particuliere eigenaar
160.000km; van particulier naar export
OF
160.000km; van particulier naar zelf sleutelende hobbie-ist of andere doe het zelfer die 'm door rijdt totdat de rookwolken zo dik zijn achter de auto dat het echt niet meer kan.
(en 'm dan alsnog voor de export weg brengt)
En wij maar klagen als er bij 300.000km's iets kapot gaat...
Denk dat we teveel verwachten op basis van wat er nu nog rond rijdt aan Volvo's uit de glorie tijden...
+ 10 !VolvoTech schreef:....Denk dat we teveel verwachten op basis van wat er nu nog rond rijdt aan Volvo's uit de glorie tijden...
schreef:Een gebruikte auto kopen is meestal de ellende van een ander overnemen...
Robschreef:Kan soms meevallen als je de ander goed kent en weet hoe die met de auto is omgegaan. Maar in de meeste gevallen heb je helaas gelijk!
Als ik je mag corrigeren :Volvo rijden is duur,maar veel rijders maken het ook onnodig duur.