Gaat over een test op Autoweek en vergeleken met een VW Golf.the taxman schreef: waar gaat dit over typen kost meer tijd dan het verschil in opgegeve en werkelijke waarden
Volvo is Zweeds en VW is Duits.
Gaat Volvo op Autoweek nooit redden.

Gaat over een test op Autoweek en vergeleken met een VW Golf.the taxman schreef: waar gaat dit over typen kost meer tijd dan het verschil in opgegeve en werkelijke waarden
Nog nooit geprobeerd. Heeft ook weinig zin, kost extra brandstof en ik rijdt liever normaal en spaar m'n auto en daarmee ook op onderhoud-, reparatiekosten.pdw schreef: Goed, over dat 0-100 sprintje... Is er iemand die wel eens de opgegeven waarde bij een normale moderne auto heeft gehaald?
Hmmm, dit vind ik een jammer vooroordeel over lease rijders. Ikzelf heb een ENORME hekel aan het woord "leasebak", net of een auto dan ineens niets meer waard is ofzo. Ik behandel elke auto met hetzelfde respect, sterker nog, op mijn lease auto ben ik zuiniger dan op mijn eigen auto!Schorpioen schreef:Nog nooit geprobeerd. Heeft ook weinig zin, kost extra brandstof en ik rijdt liever normaal en spaar m'n auto en daarmee ook op onderhoud-, reparatiekosten.pdw schreef:Goed, over dat 0-100 sprintje... Is er iemand die wel eens de opgegeven waarde bij een normale moderne auto heeft gehaald?
Auto is tenslotte geen door een ander betaalde leasebak maar volledig mijn eigendom en daar ben ik zuinig op.
Moet nog een aantal jaren mee.
190 pk genoeg om met het verkeer mee te komen ....... waar woon jij pieter?pieterellen01 schreef: Voor dagelijks gebruik is de V40 meer dan snel genoeg, voel me dan ook zeker niet bedrogen of verkeerd voor gelicht door Volvo.
Met andere woorden bij dagelijks gebruik een meer dan genoeg vermogen om in het verkeer mee te komen op een zeer aangename manier.
Bij mij staat deze op 2 seconden. Dat is 4,1 seconden sneller dan Volvo op geeft!KoningRoel schreef: volgens mijn flitsmeister is mijn snelste 0-100 tijd met mn D4 tot nu toe 10 sec. Vraag me wel af hoe betrouwbaar de flitsmeister meet, volgens mij is het net wat sneller
Dat stond die van mij ook jarsnhakan schreef:Bij mij staat deze op 2 seconden. Dat is 4,1 seconden sneller dan Volvo op geeft!KoningRoel schreef: volgens mijn flitsmeister is mijn snelste 0-100 tijd met mn D4 tot nu toe 10 sec. Vraag me wel af hoe betrouwbaar de flitsmeister meet, volgens mij is het net wat sneller![]()
Hij is pas uit voor de VEA D4..streetvolvo schreef: Zijn er al mensen met ervaring met de Rica Chip D4 blok?