Ik dacht dat je bij E-laad een starttarief had en daarnaast nog eens 35 cent administratiekosten moest betalen. Of is dat alleen bij The New Motion?RichieB schreef: Waarom rekken je een extra €0,35 aan het begin? Ze rekenen toch een starttarief plus volumetarief? Verder heb ik nog nooit 10,5 kWh geladen, eerder 9 kWh als hij helemaal leeg is. Het geeft wel aan dat elaad veel te duur is. Heb jr deze rekensom al naar hun gestuurd?
Als mijn accu leeg is is het altijd rond de 10.5 kWh hoor...
Ik heb het ministerie tot drie maal toe aangeschreven. De enige mailmogelijkheid die ik vind is naar het ministerie van algemene zaken. Zij hebben tot 3 keer toe een mail teruggestuurd met de mededeling dat ze het hebben doorgestuurd naar het ministerie van Financien. En die hebben op hun beurt 3 keer niet gereageerd. Die mails gingen echter wat verder. In de laatste mail heb ik dan ook de plannen van staatssecretaris Wiebes als "hilarisch" bestempeld.
Maar goed ik denk dat E-laad helemaal niet zit te wachten op mij als lader. Misschien dat daarvoor de accucapaciteit te klein is en dat het te weinig oplevert....geen idee. Nu laadt er echter bijna nooit meer iemand bij de dubbele laadpaal redelijk dicht bij m'n huis.