Los in de configurator staat nog dit plaatje van het stuurwiel en dat is toch ook echt zonder wieltjes:

2 1500's, wat is de wereld toch klein he....Volvolof schreef: Gokje: die 1.5 liter automaat is nog gewoon een Ford motor.
In de Mondeo en Focus is de 1.6 ook vervangen door een 1.5 4-cilinder
Ik kan geen Zweeds..... En dan is nog maar de vraag of die naar NL komen....Thom schreef: Je kan op de Zweedse site overigens al zien wat de line-up qua motoren wordt
Hier staat b.v. de nieuwe 2L T4 (300 Nm, 190 PK)Hans oet Twent schreef:Ik kan geen Zweeds..... En dan is nog maar de vraag of die naar NL komen....Thom schreef: Je kan op de Zweedse site overigens al zien wat de line-up qua motoren wordt
Dat is inderdaad waar. In de praktijk walt er wel heel goed te leven met de D4. Mocht er een VEA D5 zijn, ik zou niet twijfelen. Inmiddels kan Rica de D4 wel gevoelig opkietelen, maar dat ga ik (voorlopig ?) toch nog niet doen, simpelweg omdat ik de D4 ruim snel genoeg vind. Op de Deutsche Autobahn : daar heb je helemaal gelijk, wat niet wegneemt dat je met de D4 prima lange stukken aan hoge snelheid kan rijden. Hij verbruikt dan wel meer dan het oude 5-cyl blok.tvc15 schreef: Jammer dat ze de D5 geschrapt hebben. De D4 is een fijne motor, maar de 215 pk D5 is nog net iets fijner. Wel iets luidruchtiger, maar net iets meer pit op de Duitse autobahn.