Fredraket schreef:
Ziet er goed uit. Van die D4 met automaat ga je een hoop plezier hebben. Zeker met caravan: perfect! Als je bang bent voor het EGR spook: af en toe even flink blazen doet wonderen. Ik heb inmiddels 128k probleemloze kilometers gereden.
Dank voor de geruststelling. Die methode is geen straf! Inmiddels zijn de eerste paar lange ritten achter de rug. Ik heb even gespeeld met de eco+ modus, sportstand en handschakel en heb hem gisteren voor het eerst voorzichtig even de sporen gegeven op de A16. > feestje

. Ik moet nog even wennen aan het uit handen geven van de controle aan de automaat en bij lage snelheden is de bak soms wat twijfelachtig, maar daar wennen we wel aan.
Verder was ik bij de V50 altijd koning van het rembloksparen. Dat gaat 'm met een automaat niet worden
Het audio systeem is qua features helemaal goed. Dit weekend zat mijn vriendin lekker haar spotify playlist te streamen vanaf de telefoon en was helemaal in haar sas. De geluidskwaliteit is goed, maar wel plastischer en minder warm/vol dan dat in de V50 (HP). Hier kon je de equalizer ook wat fijner afregelen dan in de V60. Daarbij komt het geluid pas tot leven als je het volume flink hoger zet. Op laag volume klinkt alles wat vlak en levenloos.
Verder heb ik wel het gevoel dat ik met deze motor/bak combo + de "nieuwe neus" echt de juiste keuze heb gemaakt. Niet te geloven hoeveel voortgang er, in vergelijking met de V50, gemaakt is sinds 2005.