welke klachten zou een lekke motorsteun dan geven? als deze afgesloten zou zijn moeten er toch ook klachten optreden?
en het afgedopte stukje ,is me duidelijk dat die over de bak lag naar de achterste steun, was voorheen ook zo...
Niet meer zo blij met m'n S60 D5.....
-
- 4th Gear member
- Berichten: 503
- Lid geworden op: 17.04.2005 - 23:06
- Locatie: zwolle
zwolly
S40 1.8 11-1996 donkerrood metallic handgeschakeld (verkocht)
S40 1.8 09-2001 pure silver sports automaat (verkocht)
S60-D5 edition -11-2003- black stone-handgeschakeld. (verkocht)
Mercedes S-klasse coupe V8 , nieuwstaat,automaat en alle opties, lpg.
S40 1.8 11-1996 donkerrood metallic handgeschakeld (verkocht)
S40 1.8 09-2001 pure silver sports automaat (verkocht)
S60-D5 edition -11-2003- black stone-handgeschakeld. (verkocht)
Mercedes S-klasse coupe V8 , nieuwstaat,automaat en alle opties, lpg.
- hadico
- 5th Gear member
- Berichten: 1374
- Lid geworden op: 30.09.2008 - 21:51
- Locatie: Amstelveen
Motorsteun word ergens bij 1800/2000 omw bekrachtigd motor staat dus los of vast op het subframe afhankelijk van motortoerental, geeft in ieder geval een grotere slijtage van het bovenste (vaste)reactiearm rubber en het onnodig zwaaien van het blok bij belasten of afremmen.
- edraket
- 7th Gear member
- Berichten: 8634
- Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
- Locatie: Haarlemmermeer
Het kan zijn dat de steun is vervangen voor een aftermarket exemplaar. Deze hebben een vaste rubber samenstelling.
Ik meen dat de bekrachtiging bij 1000 toeren plaatsvind.
Ik meen dat de bekrachtiging bij 1000 toeren plaatsvind.
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95