Pagina 3 van 3

Geplaatst: 07.02.2009 - 20:19
door zwolly
welke klachten zou een lekke motorsteun dan geven? als deze afgesloten zou zijn moeten er toch ook klachten optreden?

en het afgedopte stukje ,is me duidelijk dat die over de bak lag naar de achterste steun, was voorheen ook zo...

Geplaatst: 07.02.2009 - 20:28
door hadico
Motorsteun word ergens bij 1800/2000 omw bekrachtigd motor staat dus los of vast op het subframe afhankelijk van motortoerental, geeft in ieder geval een grotere slijtage van het bovenste (vaste)reactiearm rubber en het onnodig zwaaien van het blok bij belasten of afremmen.

Geplaatst: 08.02.2009 - 09:45
door edraket
Het kan zijn dat de steun is vervangen voor een aftermarket exemplaar. Deze hebben een vaste rubber samenstelling.
Ik meen dat de bekrachtiging bij 1000 toeren plaatsvind.