Electronica Problemen.

Geleverd vanaf 2003
volvotegneutje
2nd Gear member

ach kinderziektes het zijn vaak de toeleveranciers van de onderdelen en in dit geval van de stekervferbindingen die niet de juiste spullen hebben gebruikt, de ervaring leert dan dat het niet goed is na verloop van tijd, probleem komt ook voor tot en met 2006 op de nieuwe modellen moet het probleem verholpen zijn
kennethbril schreef:mmmmm heb dit probleem ook al gehoord . Zoals ze zeggen weet volvo van dit probleem en normaal moeten ze dit herstellen voor niks . kinderziekte
Andere merken hebben veel meer van deze ziektes echt waar dus wees blij dat het enkel dat is
ulrichm
3rd Gear member

volvotegneutje schreef:ach kinderziektes het zijn vaak de toeleveranciers van de onderdelen en in dit geval van de stekkerverbindingen die niet de juiste spullen hebben gebruikt, de ervaring leert dan dat het niet goed is na verloop van tijd, probleem komt ook voor tot en met 2006 op de nieuwe modellen moet het probleem verholpen zijn
tot en met 2006. tot welke productie week en gaat het alleen om s40 en v50?
2006 S40 2.4 Edition II Geartronic
volvotegneutje
2nd Gear member

alleen s/v inderdaad chassisreeks heb ik nu niet bij de hand
ulrichm schreef:
volvotegneutje schreef:ach kinderziektes het zijn vaak de toeleveranciers van de onderdelen en in dit geval van de stekkerverbindingen die niet de juiste spullen hebben gebruikt, de ervaring leert dan dat het niet goed is na verloop van tijd, probleem komt ook voor tot en met 2006 op de nieuwe modellen moet het probleem verholpen zijn
tot en met 2006. tot welke productie week en gaat het alleen om s40 en v50?
aggadomo
2nd Gear member

Ik heb dus een my2007... en ook deze problemen. Dealer wist inderdaad wat het probleem was, maar was niet echt geneigd om die connectoren snel te plaatsen. Pas als het echt te gortig werd (en nadat ik volvo assistance eens gebeld had :-)) worden nu uiteindelijk de gouden connectoren gestoken. Blijkbaar zijn er te weinig recall sets en worden voorlopig enkel de wagens met de ergste problemen verder geholpen.
Spoetnik72
1st Gear member

Ik heb een aantal keer gehad dat het raam van het portier aan bestuurderszijde niet meer openging. Een keer de deur open en dicht doen loste de zaak op.
Wat later zag ik dat het portier ook niet reageerde op het afsluiten via de afstandsbediening. Oplossing op dezelfde manier (deur open en dicht).
Ik denk dat de electrische aansluitingen in de deur toch nog wat aandacht behoeven!

O ja; wat hierboven ook al genoemd is: ik hoef in principe nooit het "eerste" model uit een serie / modeljaar. Even een jaartje of 2 wachten tot alle kinderziektes eruit zijn is vaak minder frustrerend.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”