Gelukkig zijn er mensen met kennis van zaken en geduld.JeroenSpock schreef:Nieuw filter er op gedraaid en sleutel op stand 2. Even wachten (halve minuut ofzo) en dan starten.

Gelukkig zijn er mensen met kennis van zaken en geduld.JeroenSpock schreef:Nieuw filter er op gedraaid en sleutel op stand 2. Even wachten (halve minuut ofzo) en dan starten.
Dat is het oude type, nieuwe type (vanaf my2006) is een open filterelement, waarbij je het filterhuis los moet draaien waar het filter in zit.JeroenSpock schreef:Brandstoffilter? Ik kon het hele filter er onder weg draaien, geen tapplugje.kuupertie schreef:Op de parkeerplaats het tapplugje er uit gedraaid en toen ben ik gaan eten. Na het eten het filterhuis met twee handen losgedraaid.
Oude eruit, nieuwe erin...vastdraaien klaar.
Dit ding dus:
Dat onderste witte dopje is dus de aftapplug..edraket schreef:Dat is het oude type, nieuwe type (vanaf my2006) is een open filterelement, waarbij je het filterhuis los moet draaien waar het filter in zit.JeroenSpock schreef:Brandstoffilter? Ik kon het hele filter er onder weg draaien, geen tapplugje.kuupertie schreef:Op de parkeerplaats het tapplugje er uit gedraaid en toen ben ik gaan eten. Na het eten het filterhuis met twee handen losgedraaid.
Oude eruit, nieuwe erin...vastdraaien klaar.
Dit ding dus:
Of een eigen brugQuota schreef:some guys have all the luck!!
Is there a difference? :razz:FrankS60 schreef:Of een eigen brugQuota schreef:some guys have all the luck!!