Out div C30/XC70/XC60/XC60/V60CC/XC40
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
Prachtig Ireentje! De combinatie Passion Red, R-design, roofrails, sideskuff plates en getinte ramen maken het een heel bijzondere verschijning! Ik ga er naar uitkijken om hem IRL te zien. Kan niet missen
EX40 SMER, Ultimate bj 2024, Bright Dusk, Tailored Wool, Pixel led, etc.
C70 Summum Tourer T5 bj 2011, Flamenco Red Pearl, Luxury line, Comfort pack, Smart Top, RV-camera, 18' Morpheus z, 17' Sadira w
244 DL jubileum bj 14/04/1977 Ljusgrå XC40 T5 recharge, bj 2020, Christal White. R-design 240 GL bj 1990, Mellanblå Amazon P130 - 121 bj 1964, Sahara Geel V70 2.4 170 PKbj 2004, Edition 1, Nautic Blue Pearl V40 2.0 i bj 2003, Europa Sports Exclusive
Ik wil altijd iets speciaals dus vandaar en de rode kleur en de Side skuff plates. denk zeker dat mijn auto wel op valt als je hem ziet rijden en dat hij niet te missen is!!
Ik moet zeggen dat deze 4 cilinder veel beter loopt dan mijn 5 cilinder. Heb er zeker geen spijt van en het geluid is even mooi. Ik mis de tuning ook niet, deze is lekker pittig en zeker snel genoeg.
Mijn oude V50 is al verkocht en stond vanmorgen perfect gewassen in de showroom te glimmen. Mis hem niet eigenlijk, maar toch wel vreemd om te zien.
De dealer had niet eens tijd om die van mij te wassen vandaag, dat doe ik wel na de sneeuw. Winterbanden zitten er op en moet zeggen dat ze er heel erg mooi bij staan. Bijna mooier dan de R-Design velgen.
Irene.
Volvo V60 T5 270pk Powershift R-Design MY12. RICA tuning. Passion Red. Off black leder. Zomer: 18"; Ixion velgen. Winter: 18"; Fortuna velgen. Business Pack Pro. Park assist voor & achter. Premium Sound. Driver Support Line. Security Line. Winter Line. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zilver kleurige roofrails. Automatisch dimmende binnenspiegel. Geblindeerde ramen. Side skuf plates.
En AWD al gemist, ik heb weer super gespeeld vanmiddag ga zo nog ff spelen
Out XC 70 D5 full option
Nee standkachel kon niet meer vanuit de fabriek, en ik vind het nog steeds een beetje eng om het via een ander bedrijf te laten doen. Lijkt me toch dat het nooit perfect aansluit op je huidige systeem.
De sneeuw is zo weer voorbij.
Ik ben wel echt super blij met mijn Premium Sound. Het klinkt zo goed en zoveel beter dan eerst. Kan hem lekker hard zetten en het blijft toch mooi.
Moet het alleen nog helemaal instellen... Als ik zin en tijd heb.
Irene.
Volvo V60 T5 270pk Powershift R-Design MY12. RICA tuning. Passion Red. Off black leder. Zomer: 18"; Ixion velgen. Winter: 18"; Fortuna velgen. Business Pack Pro. Park assist voor & achter. Premium Sound. Driver Support Line. Security Line. Winter Line. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zilver kleurige roofrails. Automatisch dimmende binnenspiegel. Geblindeerde ramen. Side skuf plates.
Nog steeds geen tijd gehad om eens echt mooie foto te maken.... Erg he
Maar hij ziet er ook echt niet uit met de rommel van de sneeuw en pekel.
Volgende week maar eens goed laten wassen bij Volvo (daar hebben ze een bedrijf die hem helemaal met de hand doet )
Verder ben ik vandaag teruggegaan naar de dealer, ik heb een vreemd geluid als ik mijn kofferbak open maak 's morgens als hij koud is. En daarna een soort van kraak-piep geluid tijdens het rijden. Ze hebben er nu wat olie ingespoten. Want natuurlijk toen ik bij de dealer was hoorde je niks meer. Het is alleen als de auto nog koud is.
Denk iets bij mijn slot maar wel lastig. Iemand een idee of tip?
Irene.
Out XC 70 D5 full option