S60 van JeroenSpock

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Urbexpeditie
7th Gear member
Berichten: 8225
Lid geworden op: 07.04.2021 - 12:53

Henry82 schreef: 01.07.2024 - 10:23 Mooi verslag en mooie plaatjes! Goed dat hij het weer gewoon doet, zijn alle scenario's voor de sloperij gelukkig voor niets geweest.
En 450 euro voor 12km te hard? Holy sh*t, dat zijn geen misselijke boetes...
Hier in Zweden ook.€480 voor 8 km te hard in een 30 km zone. Was toen we hier net woonden.
Msuidgeest schreef: 01.07.2024 - 11:10 Dat was in 1995 ook al zo tijdens onze vakantie: 1000 NOK omdat je gedachteloos met 60 een dorpje binnen reed. Toen ongeveer 280 gulden ...
Aan de andere kant, het is niet zo moeilijk om je aan de snelheid te houden.
Gedachteloos?
Blog Småbruk - Het leven op een kleine Zweedse boerderij...

"A man without a vision for his future, always returns to his past"
Gebruikersavatar
lint
Geartronic member
Berichten: 29249
Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
Locatie: Ridderkerk

Volgens mij heeft Jeroen op termijn verkoopplannen.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
Gebruikersavatar
Msuidgeest
Geartronic member
Berichten: 21284
Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Ja Martin, gedachteloos. Dat was een jong stel die ook de zelfde hotelreis maakte als wij en op z'n Hollands door Noorwegen reden.

Dit plaatste ik een tijdje geleden over te hard rijden in Noorwegen: viewtopic.php?t=84536
Mark


Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.

[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Gebruikersavatar
JeroenSpock
7th Gear member
Berichten: 9272
Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
Locatie: Veendam
Contacteer:

Ik ga hem verkopen Mark. Ik krijg stress van deze auto. De automaat doet het goed maar bevalt gewoon niet, inefficiënte bak die niet doet wat ik wil.

De motor doet het gewoon mooi, daar hoeft niets meer aan te gebeuren. Wel een ANTI SKID melding en dat komt zeer waarschijnlijk door de stuurhoeksensor. De oplossing is een potmeter op de printplaat van dat ding, die moet bijgesteld worden zodat de IR led meer licht geeft en de sensor de tandjes van het wiel weer ziet draaien.
De defecte parkeersensor kan ik zo gauw niet heel veel mee.
Verder heeft de auto eigenlijk geen mankementen, ja de lak is niet meer nieuw maar de auto zelf ook niet.
Ook wel jammer want het is wel een fijne auto verder. Mooie kleur, leuke opties.

Zelf koop ik eerst wel een knakenbak/hondenhok zodat er een auto staat als ik die echt nodig heb. Ik doe vooral veel op de fiets.
Dan heb ik rustig de tijd om op zoek te gaan naar iets waar ik weer plezier van heb. Misschien nog één keer een S60, met een 2.4 T5 en alle lekkere opties. Want de sportstoelen zitten erg goed met mijn gebroken rug, en ik vind de 'coupe' lijn van deze auto nog steeds heel mooi.
Maar ook een BMW F10 van rond 2013 maakt wel kans, dat vind ik ook een hele mooi auto. Daar ben ik wel wat informatie van aan het zoeken, wat wel en wat niet.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Afbeelding Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Gebruikersavatar
Jiska
4th Gear member
Berichten: 987
Lid geworden op: 11.08.2022 - 14:23

Is dit niet wat voor je? Zowat de luxte v70 die ik ooit gezien heb met T5! https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/vol ... nt=app_ios


EDIT: Sh*t.. Zie net dat het een Automaat is en geen handbak
Een echte Volvo-man :)

Huidige wagen:

Volvo V70 2.5 T AWD Summum 2006 - Kleurcode 019 zwart.
Aanschaf 330.000km | 8 April 2024
Bi Xenon, Leder, Geartronic, PDC, HU850, High Performance Audio, 17'' Orestes velgen, klepspoiler, dakrails etc etc..
Gebruikersavatar
JeroenSpock
7th Gear member
Berichten: 9272
Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
Locatie: Veendam
Contacteer:

En dan even heel wat anders, maar mag van mij hier bij in.
Mijn betrouwbare Japanner heeft een beste beurt gehad.

In juni naar Noorwegen geweest met de motoren. Accu zo goed als dood dus elke keer aanduwen berg af. Nieuwe koste daar 200 euro, in NL 63.
Accu er in gezet en toen werd het alarm wakker, daar begonnen de problemen. Maar goed dat ik dat niet in Noorwegen gedaan heb.

Er zat een Datatool alarm in die dus ging tegenwerken. Paar van die grote motorzaken gebeld en gevraagd, allemaal zeiden ze wij halen zo'n ding er gewoon uit.
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch aan begonnen. Het alarm zelf is een kastje met alleen zwarte draden om de boeven te ontmoedigen.
Hij zit in de originele kabelboom verwerkt. Brandstofpomp, richtingaanwijzers, en nog iets waarvan ik niet heb onderzocht wat, worden onderbroken en lopen via het alarm.
Daar moest een kniptang en soldeerbout aan te pas komen, maar lang haar kort: Het is weer zoals hij in 2006 bij Yamaha van de band rolde.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Afbeelding Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Gebruikersavatar
JeroenSpock
7th Gear member
Berichten: 9272
Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
Locatie: Veendam
Contacteer:

Omdat de boordspanning 12,3V was bij 3500 toeren, ook de dynamodeksel los getrokken om daar te controleren of alles er netjes uit zag. Dat was het geval, en later las ik dat de lage spanning ook kan komen door een slechte accu. Ja dat was hij wel, dus voor niks de deksel los.
Nieuwe pakking gehaald bij een Yamaha dealer, 30 euro voor een bijna niets wegens stukje amulinium, hoppaaaa.
1 boutje is net wat korter dan de rest, even zoeken waar die moet en op moment vast zetten.

Omdat toch de halve motor nu al uit elkaar lag, alle kuipdelen, tank, zadel, blok.. Bougies had ik in 2019 al eens gekocht in Engeland via Ebay. Mooi moment om die ook eens te vervangen. 25.000 km oud.
Jammer, nieuwe bougies passen niet. Blijkt dat het dopje op de kop er af kan, toen wilden ze wel.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Afbeelding Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Gebruikersavatar
JeroenSpock
7th Gear member
Berichten: 9272
Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
Locatie: Veendam
Contacteer:

Toen heb ik maar even een lijstje in elkaar geflansd. Gelijk maar goed aanpakken.

- Alarm uitbouwen
- Banden, liggen hier klaar om gemonteerd te worden
- Motorolie + filter
- Luchtfilter
- Cardanolie
- Verse remolie
- Koppeling olie
- Linksysteem smeren
- Nieuwe accu
- Koelwater vervangen, moet daar iets speciaals in?
- Dynamo controle, want 12,3V bij 3500 rpm. Maar zag er netjes uit, en zou ook door defecte accu kunnen komen
- Bougies (liggen hier ook al jaren te wachten)

Tank was er af, dus alle ruimte om alles even schoon te maken rondom het frame en tank.
Niemand die het ooit zal zien maar ik slaap er wel beter van :D

In Noorwegen viel me al een paar keer op dat de koelwater temperatuur nogal op liep. Op een gegeven moment bij een tankstation zagen we net onderin de kuip wat druppelen.
Nou weet ik dat de vorige eigenaar achterop een auto was gereden. Nieuwe vork, balhoofd en lagers, wiel, paar kuipdelen dacht ik. Maar de radiator is nogal krom. Leek wel altijd dicht maar toch voor de zekerheid een nieuwe gehaald. Of andere, want nieuw bijna 800 euro. Nu voor 195 een gebruikte gevonden.
Stukje racegaas er op om de boel te beschermen tegen steentjes. Daar worden kant en klare gelaserde aliminium platen voor verkocht, maar 100 euro voor een plakje aluminium met FJR 1300 er uit gesneden gaat me echt wat te ver.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Afbeelding Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Gebruikersavatar
JeroenSpock
7th Gear member
Berichten: 9272
Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
Locatie: Veendam
Contacteer:

Nog een beugeltje moeten bijbuigen, die had ook een tik gehad.
Oud en nieuw naast elkaar.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Afbeelding Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Gebruikersavatar
Fredhead
Geartronic member
Berichten: 27266
Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
Locatie: Drenthe

U kunt voorlopig weer probleemloos de weg op!
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers


'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Gebruikersavatar
kawazxr
5th Gear member
Berichten: 1328
Lid geworden op: 17.09.2023 - 13:21

Toch een beetje jammer dat de vorige eigenaar dit niet gelijk heeft vervangen, maar nu is alles weer netjes en strak en goed dat je dit lekker zelf kan herstellen/monteren e.d.
S60 T8 R-Design Hybride
Gebruikersavatar
Msuidgeest
Geartronic member
Berichten: 21284
Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Goeoeoed bezig, zou een collega van mij zeggen die zelf in een Tracer rijdt.
Mark


Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.

[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Gebruikersavatar
lint
Geartronic member
Berichten: 29249
Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
Locatie: Ridderkerk

Weer een klus gedaan.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
Gebruikersavatar
JeroenSpock
7th Gear member
Berichten: 9272
Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
Locatie: Veendam
Contacteer:

Met de dynamodeksel weer dicht en nieuwe bougies er in kan de tank er weer op.
Een nieuw oliefilter er in en 3,8 liter verse motor olie via een trechter in het blok. Ja dit gaat niet zo makkelijk als bij een auto.
De nieuwe accu is opgeladen en de motor kan gestart worden. 13,3 V bij stationair, dat ziet er beter uit.

Nog even de cardan olie verversen, die zit er ook al veel te lang in. Wringijzer er bij om die bout los te draaien want die zat me toch een stuk vast...
Ik kocht de motor eind 2016, en alleen in 2020 de motorolie een keer ververst en sinds dien maar een paar duizend kilometer gereden.
Wel te zien aan de smerige cardan olie ook, inclusief kloetjes :'( Ik had al Putoline 75W90 staan, maar op advies van de FJR Club toch een flesje originele Yamalube gehaald. Of het echt zo veel beter is, zeg het maar. Zij laten het ook maar gewoon ergens produceren.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Afbeelding Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Gebruikersavatar
JeroenSpock
7th Gear member
Berichten: 9272
Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
Locatie: Veendam
Contacteer:

Ik moet even wachten op gereedschap.
Inbus 19 om het voorwiel los te draaien, dan kan ik met velg en band naar de bandenboer hier in het dorp. Autobanden kan ik wel zelf monteren en balanceren maar helaas passen motorwielen niet op die machine. Dan maar even ouderwets de lokale ondernemen steunen. Jammer de bammer want meneer is op vakantie. Dus een rondje gebeld, sommige vragen 50 euro, anderen 50 euro per wiel. Uiteindelijk in Groningen een motor toko die 20 euro per wiel vroeg, naast de kringloop waarvan de eigenaar in 2021 een puppy bij ons heeft gehaald maar die inmiddels door omstandig weer terug is bij ons. Dus hond mee, banden en velgen in de auto en direct naar Groningen.

En ik heb een remontluchter, model plantenspuit. Daarmee duw je onder druk de remvloeistof via het reservoir door de leidingen naar de remklauwen en koppeling, ontluchtingsventiel open tot je verse remvloeistof ziet stromen en ventiel weer dicht. Met een koffertje vol verloopjes voor verschillende auto's, maar dat gaat dus niet werken bij de FJR.
Daarom een vacuumpomp besteld, dan trek je het er voorheen van onderaf ipv duwen van bovenaf.

Ondertussen wel even bescherming voor de radiator geregeld. Stukje race gaas, daar heb ik al vele auto's van voorzien en ik heb nogal wat rest stukjes liggen. Voor de FJR bestaan mooie kant en klare oplossingen inc FJR 1300 logo, maar knap duur vind ik.
Gaas op maat geknipt, beetje gebogen, en met tywraps vast gezet.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Afbeelding Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Gebruikersavatar
JeroenSpock
7th Gear member
Berichten: 9272
Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
Locatie: Veendam
Contacteer:

Oh ja, de inbus 19 dop heb ik maar laten gaan. Kreeg de tip om een M12 koppelstuk te nemen, die in het gat en dan kan je met dop 19 weer dat koppelstuk pakken.
https://www.praxis.nl/gereedschap-insta ... xeEALw_wcB
Hoe slim, dat is dan het mooie van leden die al eerder tegen deze problemen zijn aangelopen. Ik moet zeggen dat ze bij de FJR club niet zo happig lijken te zijn op zelf sleutelen, hoe vaak ik niet het 'advies' kreeg om maar even de FJR specialist te bellen... Nee ik wil het zelf doen. Vind het leuk om te sleutelen, maar motoren zijn nieuw voor mij dus ik moet weten hoe. En dan kom je al gauw terecht bij zo'n forum/club.
Uiteindelijk ook wel mensen die de technische kennis wel in hun blote bol hebben en willen delen, gelukkig. En daarnaast is de FJR al sinds 2001 op de weg dus Youtube staat ook vol met duidelijke video's.

Zonder wielen en kuip is de motor maar een kaal frame, en dan zit de tank er al weer op.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Afbeelding Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Gebruikersavatar
JeroenSpock
7th Gear member
Berichten: 9272
Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
Locatie: Veendam
Contacteer:

Om de wielen er weer onder te schroeven moeten de assen schoon, dat is niet zo lastig. Daarna even invetten wel, als je geen vet hebt. Dus op de fiets naar de hydrauliekboer voor een potje lithium vet.
Gelijk zo'n grote pot, ik heb maar 2 likjes vet nodig. Voor €7,40 per pot gaan we niet zeuren, en als je de dop er weer op draait blijft het tientallen jaren goed. Prima, die mag mee.
Beetje stoeien met de ABS sensoren en kijken welke ring en moer waar komt, watn geen duidelijke foto's van gemaakt van te voren. Maar genoeg foto's en beeld van de te vinden, dus alles zit weer op zijn plek en de plof rolt weer.
Tijdens het monteren van de banden viel me het profiel al op, de V groef op voor- en achterband staan net andersom. Maar dat blijkt dus zo te horen, het was mij nog nooit opgevallen eigenlijk.


De remontluchter is binnen. Echt Chinese kwaliteit, het potje blijkt niet luchtdicht. Je kan pompen wat je wil, er ontstaat geen vacuüm.
Oude fietsband op maat geknipt, er in gelegd en alles werkt. Ontluchtingsnippels zitten lekker vast, dus met gepast geweld de boel gangbaar gemaakt.
Reservoir van de voorrem leeg zuigen, schoonmaken, en vullen met schone remvloeistof.
Vacuüm slang op de nippel, pompen en goed opletten dat het reservoir gevuld blijft om er geen lucht in te trekken. Dat gaat bij de plantenspuit voor de auto toch makkelijker. Remvloeistof er in, pompen, nippel open en het gaat stromen. Wachten tot je schone vloeistof zit, nippel dicht, volgende wiel.
Maar zo lukt het ook, het is even zoeken naar de juiste manier en houding maar al gauw is het potje gevuld met gele remvloeistof. Ook al aanwezig sinds in ieder geval 2016, niet best.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Afbeelding Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Gebruikersavatar
JeroenSpock
7th Gear member
Berichten: 9272
Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
Locatie: Veendam
Contacteer:

Oh, voorrem gaf groene vloeistof, achter de gele.
Het voorwiel heeft 2 remschijven met 4 zuigers, waarvan 1 zuiger bediend wordt door de achterrem. Er is een bepaalde volgorde voor verversen.
Daarnaast blijft er een beetje remvloeistof achter in de ABS pomp. Nou zijn er speciale stekkers die je ergens in de motor kan drukken waardoor de pomp geactiveerd wordt.
Alles wat die stekker doet is 2 draadjes doorverbinden, dus in plaats van 8 euro voor die (niet meer te koop) stekker kan je ook een draadje op de 2 pinnen drukken.
Ik koos voor optie 3. Rustig over het gras rijden en remmen maar. En ja hoor, tik-tik-tik-tik, hij werkt. Ik las op het FJR forum dat de pomp wel eens vast wil gaan zitten als hij niet genoeg gebruikt wordt.
Daarna zou je hem eigenlijk nog een keer moeten verversen maar ik vind het goed zo.
En ja de motor rijdt weer, alles werkt :D Nu kunnen de kuipdelen er weer op. Daar had ik wel redelijk veel foto's van gemaakt maar niet genoeg. Sommige kunststof delen waren afgebroken, hier en daar zaten links en rechts al verschillende schroeven. Tja het hele ding was al een keer open geweest en er zijn delen vervangen.
En daarnaast, je bent geen echte beunhaas als je geen schroefjes over houd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Afbeelding Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Gebruikersavatar
Fredhead
Geartronic member
Berichten: 27266
Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
Locatie: Drenthe

JeroenSpock schreef: 04.09.2024 - 11:08 Daarom een vacuumpomp besteld, dan trek je het er voorheen van onderaf ipv duwen van bovenaf
Als ik naar de foto kijk heb ik dezelfde maar ben ook maar matig enthousiast.
Uiteindelijk doe ik het nu gewoon weer met de voet op het rempedaal en een slangetje met terugslagklep aan de nippel zodat ie bij rem los geen lucht aan kan zuigen.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers


'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Gebruikersavatar
JeroenSpock
7th Gear member
Berichten: 9272
Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
Locatie: Veendam
Contacteer:

Dat zijn deze dingen? Heb ik nog het winkelmandje liggen, laat ik de volgende keer mee sturen.
https://nl.aliexpress.com/item/10050071 ... pt=glo2nld

Remontluchter was 18 euro dus valt mee. Werkt niet zo mooi als die andere maar een motorfiets met de hand doen is wel een geklieder zag ik in de video's. Ik liet al een paar druppels remvloeistof op de kuip vallen, direct schoon gemaakt maar je ziet het toch al.
Dus die vacuümpomp is prima zo. Ze worden in NL verkocht voor het dubbele tot 80 euro. Zelfde koffertje uit China.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Afbeelding Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”