Toen heb ik maar even een lijstje in elkaar geflansd. Gelijk maar goed aanpakken.
- Alarm uitbouwen
- Banden, liggen hier klaar om gemonteerd te worden
- Motorolie + filter
- Luchtfilter
- Cardanolie
- Verse remolie
- Koppeling olie
- Linksysteem smeren
- Nieuwe accu
- Koelwater vervangen, moet daar iets speciaals in?
- Dynamo controle, want 12,3V bij 3500 rpm. Maar zag er netjes uit, en zou ook door defecte accu kunnen komen
- Bougies (liggen hier ook al jaren te wachten)
Tank was er af, dus alle ruimte om alles even schoon te maken rondom het frame en tank.
Niemand die het ooit zal zien maar ik slaap er wel beter van
In Noorwegen viel me al een paar keer op dat de koelwater temperatuur nogal op liep. Op een gegeven moment bij een tankstation zagen we net onderin de kuip wat druppelen.
Nou weet ik dat de vorige eigenaar achterop een auto was gereden. Nieuwe vork, balhoofd en lagers, wiel, paar kuipdelen dacht ik. Maar de radiator is nogal krom. Leek wel altijd dicht maar toch voor de zekerheid een nieuwe gehaald. Of andere, want nieuw bijna 800 euro. Nu voor 195 een gebruikte gevonden.
Stukje racegaas er op om de boel te beschermen tegen steentjes. Daar worden kant en klare gelaserde aliminium platen voor verkocht, maar 100 euro voor een plakje aluminium met FJR 1300 er uit gesneden gaat me echt wat te ver.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.