S60 2.5T, MY2008, 250.000 km.
467 Magic Blue
Schuif/kanteldak
Gelaagd glas zijruiten voor + achter, waterafstotende zijruiten voor
Bi-xenon + sproeiers
HU850, en ik denk PA200 met HP audio. Volvo iPod adapter (waardoor AUX niet meer werkt?)
Bluetooth voor telefoon
RTI navigatie
Parkeersensoren voor + achter
Watch dial tellers
Leer + verwarming
Alarm
Stoelen en inklapbare spiegels met geheugen
Regensensor
En als laatste de automaat, het enige minpuntje aan de auto maar dat is volgens velen 'even wennen'.

Eén van de parkeersensoren is waarschijnlijk niet lekker of gewoon kapot

De achterlampen zijn weer omgebouwd, 4 lampjes per kant zoals de D5 dat ook heeft. Foto is overdag genomen, komt nog wel een donker foto van.

Telefoon module is via bluetooth verbonden met de telefoon voor bellen. Muziek streamen doet 'ie ook, met stuurwiel bediening.

Aanpassingen tot nu toe niet zo veel. Het is een aardig volle auto, dus uitbreiden hoeft niet echt.
- Telefoonhoorn uit de armsteun verwijderd.
- Summum strips op de voorbumper wil ik weer terug naar blauw.
- Verkoper gaat nog velgen regelen, auto staat nu op de winter velgen van de D5.
- Koplampen geven goed zicht, maar ik vind deze lampen van tegenligger Volvo's vaak irritant schijnen. Als ik een setje adaptieve bi-xenon koplampen tegenkom gaan ze er in.
- Muziek in de D5 klinkt beter, daar zit premium audio in. Deze heeft denk ik HP audio, iig geen premium want de deurpanelen voor missen. Zal ook wel een PA-200 in zitten ipv 300.
Aux ingang is wel te selecteren maar geeft geen geluid. Komt misschien door de iPod adapter achterin, maar moet me daar nog even in verdiepen. Wil hem wel weer werkend hebben.
- Hij zit onder de swirls, mag wel even een DAP over heen.
- Slot in kofferdeksel is kapot, draait door. Accu was leeg en dan kom je er niet bij. Even kijken of ik daar wat mee kan.
- Groene ledje in het vakje van de armsteun is er mee opgehouden, ook even naar kijken.
- Auto uitlezen met Vida om te kijken wat hij te melden heeft over de niet werkende PDC.
- Gaas in de voorbumper maken ter bescherming van de condensor.