Pagina 4 van 4
Geplaatst: 15.08.2008 - 18:17
door Paul
Ah zo....
Meestal zie je ze in het wit zo:

Geplaatst: 15.08.2008 - 18:17
door Cavallino
Juist door het contrast met de witte lak zijn de donkere plastic lijsten wel prima te hebben vind ik. Zag hem in het wit zonder bodykit maar met zaurak silver bright in Amsterdam staan... niet mijn keuze, maar zeker niet verkeerd.
Geplaatst: 16.08.2008 - 22:06
door Ruud1974
Wit MET bodykit is ook leuk... zie deze foto's van een voorraadauto bij Volvo Rutten... Heico uitlaatsysteem en 18"... mjammie!
Overigens, Teko, zonder is ook mooi hoor

al zou ik dan voor een zwarte gaan. Vind je dat geen optie?
Groeten Ruud
Geplaatst: 17.08.2008 - 13:54
door Teko
Het liefste een zwarte zelfs

. Maar zoals al ergens eerder in dit topic staat is dat niet toegestaan vanuit mijn werkgever (rijdt een collega van mij al en dus niet handig vanuit verkooptechnisch oogpunt).
Geplaatst: 17.08.2008 - 14:04
door rsnhakan
Gaaf!
Geplaatst: 17.08.2008 - 18:32
door Ruud1974
Oh ja klopt, had je al gezegd dat je geen zwarte mocht. Dan is een witte met mooie velgen ook niet verkeerd inderdaad.
Succes met je keuze, lastig hoor!
Groeten Ruud
Geplaatst: 17.08.2008 - 21:23
door Cavallino
@Ruud: Rutten Roermond? Woon je zelf in Roermond? Dan moet je eens opletten als je Roermond binnenrijdt vanuit het zuiden (stoplichten bij de rechtbank). Aan de linkerkant staat daar een mooie zwarte C30 T5 met bodykit en Atreus velgen.
Geplaatst: 17.08.2008 - 23:24
door Teko
Het wordt inderdaad de witte. Zit weinig anders op aangezien ik toch C30 wil rijden

. Rood vind ik zelf niet mooi, metallic is niet mogelijk. Simpel
Thanks voor alle adviezen, morgen de kleur doorgeven (Ice white, off-black interieur incl leer & Zaurak velgen). Dan begint het lange wachten tot oktober.
Geplaatst: 18.08.2008 - 16:38
door Ruud1974
@Cavallino: Rutten Weert. Maar ik kom daar wel ooit, in die contreien. Ik zal eens opletten.
Groeten Ruud
Geplaatst: 24.08.2008 - 12:19
door C30rocks
Poolrev schreef:1.6D is in mijn ogen een betere keus dan de 1.8 benzine. De diesel heeft meer koppel, is op tussensprintjes daardoor sneller en het is echt niet behelpen, ook een 1.6D gaat 200 km/h over de Autobahn in Duitsland, is echt helemaal geen probleem.
Ik ben vrijdag effe van zwolle naar adenau (Duitsland - nurbergring) gereden en terug. De tank volgegooid voor de grens (lease) bij arhem en dan maar plankgas de Autobahn op. Daar waar het kon 180+. Een rondje gedaan om het circuit, nog wat rondgereden in de buurt en dan maar weer terug.
Kostprijs van het feestje (+-700 km) 1 tank BP ultimate. Thuis gaf de boordcomputer aan dat er nog zo´n 90 km in de tank zat.
Erg zuinig ... toch ? Soms mis je wel wat vermogen, vooral als je flink moet afremmen duurt het gevoelsmatig erg lang voor je weer op 180 zit.
Normaal vind ik wit maar niets, maar deze ziet er wel erg mooi uit met Body kit !