Pagina 4 van 6
Geplaatst: 23.07.2009 - 11:30
door bart simpson
een XC70 van 2005 is altijd een phase II, die MOET altijd voorzien zijn van een HU650 audio en dus niet van een HU613
Geplaatst: 23.07.2009 - 15:39
door Hans
De post waar de topicstarter vertelde van de radio is zo vaak veranderd dat het er niet meer instaat. Weet niet wat daarvan de bedoeling is.
Welk bouwjaar heeft die XC nou?
Geplaatst: 23.07.2009 - 16:25
door Paul
Heel vreemd dit!
Geplaatst: 23.07.2009 - 16:51
door bart simpson
met een HU613 zeker geen 2005
Geplaatst: 23.07.2009 - 18:09
door Goelette
ik weet het niet, maar als er zoveel verschillen zijn tussen de EU- en US-modellen, waarom zou de radio niet ook anders zijn dan? Of misschien lopen ze in de USA net anders met de nieuwe/oude modellen. Zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat het geen MY2005 is maar wel in 2005 pas op kenteken is gekomen.
Geplaatst: 23.07.2009 - 18:24
door bart simpson
je zegt het al, je weet het niet
Geplaatst: 23.07.2009 - 19:55
door Goelette
Er zijn ook mensen die doen voorkomen alsof ze wel alles weten, maar tegelijkertijd zit er een discrepantie tussen wat zij zeggen en de feiten. Daar schijnt dan geen andere verklaring voor te zijn dan pure dommigheid van de ander. Ikzelf bekijk alles ook eens van een andere kant en sta open voor andere ideeen. Ik zeg er wel eerlijk bij dat ik het natuurlijk niet zeker weet.
Maar eigenwijs is ook wijs he.
Geplaatst: 23.07.2009 - 20:09
door bart simpson
Goelette schreef:Er zijn ook mensen die doen voorkomen alsof ze wel alles weten, maar tegelijkertijd zit er een discrepantie tussen wat zij zeggen en de feiten. Daar schijnt dan geen andere verklaring voor te zijn dan pure dommigheid van de ander. Ikzelf bekijk alles ook eens van een andere kant en sta open voor andere ideeen. Ik zeg er wel eerlijk bij dat ik het natuurlijk niet zeker weet.
Maar eigenwijs is ook wijs he.
Je hebt daar gelijk in, sorry voor deze sneer mijnerzijds aan uw adres, TS lijkt hier niet te weten wat hij gekocht heeft
Geplaatst: 23.07.2009 - 21:01
door Paul
Laat hem maar eens komen met een foto van zijn Amerikaanse Bolide!
Geplaatst: 23.07.2009 - 21:53
door PeerTronic
Ja, ben nu ook wel eens benieuwd.
Geplaatst: 23.07.2009 - 23:09
door CptCaveman
heb laatst bij mijn US XC de voorvering laten vervangen en bleek dat de Amerikaanse vering 1 slag minder had en dus iets slapper is dan de nieuwe Europese vering......Auto rijdt nu ook helaas wat stugger. Kan mij niet genoeg deinen namelijk.
Geplaatst: 24.07.2009 - 09:57
door Volvo1080
CptCaveman schreef:heb laatst bij mijn US XC de voorvering laten vervangen en bleek dat de Amerikaanse vering 1 slag minder had en dus iets slapper is dan de nieuwe Europese vering......Auto rijdt nu ook helaas wat stugger. Kan mij niet genoeg deinen namelijk.
Wil wel ruilen

Geplaatst: 24.07.2009 - 10:09
door Paul
Kom eens met een foto van die auto van je!
Geplaatst: 24.07.2009 - 10:30
door V70 T5 assen
Paul van harte met je verjaardag....
En ja foto,s willen we zien...

Geplaatst: 24.07.2009 - 12:05
door whitehorsekart
Oplettend, zeg!
Ook uit Goor de hartelijke felicitaties en nog vele jaren!
Geplaatst: 24.07.2009 - 12:06
door Ben
Zullen we het feliciteren in het Hiephiep topic doen?
dan wachten we hier verder op alle foto's van die US specs XC70
Geplaatst: 24.07.2009 - 21:40
door Jan
Ik ben heel benieuwd naar de XC-70 ervaringen als je wat langer met de auto hebt gereden. Ik stapte ooit van een 360 GLT in een 740: super comfort op de lange afstanden, maar wel gemis aan power en weinig geboel wat betreft wegcontact.
Alles went, maar ik bleef toch wat missen.
Na de nodige uitgebreide proefritten een 850R gekocht. Stuurt veel strakker en heeft veel power. Met die R rij ik inmiddels al ruim acht jaar. Maar ivm de nu en dan wat opspelende rug lijkt een hogere instap me misschien wel handig. Ik zal binnenkort maar eens een dag of wat XC gaan rijden voor ik serieus ga zoeken want van dit topic schrik ik wel...
Geplaatst: 24.07.2009 - 21:50
door Ben
@Jan,
ik rijd al een aantal jaren XC. Ben vanuit een S60, juist om dezelfde reden als jij, overgestapt.
Nog geen seconde spijt van gehad.
Geplaatst: 24.07.2009 - 23:56
door CptCaveman
Ik vind de huidige generatie XC70 overigens wel een stuk stugger dan de vorige. Ik heb het nooit helemaal begrepen dat fabrikanten van auto's die voor reizen bedoeld zijn zo stug maken. Ik bedoel als we sportief willen rijden, kopen we wel een Porsche niet waar?
Bovendien is de nieuwe generatie kleiner van binnen. Toch twee minpuntjes wat mij betreft.
Geplaatst: 25.07.2009 - 09:31
door Wolfs XC
Sinds anderhalf jaar rijden wij een handgeschakelde XC70 2.5T van 2003.
Wat een fantastische wagen is dit zeg! Natuurlijk stuurt hij niet zo strak als onze andere auto, een V70-D5 met verlaagd chassis (af-fabriek), en helt de auto iets over in de bocht maar dat weet je van te voren (toch?!).
De wegligging is zelfs beter dan ik had verwacht. Of je 120 rijdt of 220 op de Duitse snelweg, hij blijft als een blok op de weg liggen. Vervolgens de besneeuwde Alpenpaden op - fantastisch gewoon!
Een V70 AWD van hetzelfde bouwjaar als een XC70 kan je qua rij-eigenschappen niet met elkaar vergelijken, laat staan een classic met de tweede generatie :roll: Twee totaal verschillende auto's.