Warme stoelen lijkt me idd ook wel lekker. Zit straks ook in de nieuwe C30 (want onderdeel van pakket ivm Xenon). Maar verwarmde ruitensproeiers heb ik niet. Is misschien handig, maar ik doe al bijna 25 jaar zonder en ik heb denk ik maar een enkel keertje gehad dat de boel dichtzat én dat ik toen even had willen sproeien. Dus ja...handig en nodig zijn 2 dingen. Als het zo hard vriest, spat er meestal geen troep op je ruiten. Die zijn dus na het krabben wel zo goed als schoon.bart simpson schreef:Kan warm aanbevelen wat ik wil ten aanzienj van ruitensproeier of stoelverwarming, als het geld kost en men ziet het nut er niet van koopt men het niet ("wanneer is het hier nu koud" is doorgaans de reactie)
Het is wat mij betreft een beetje zoals met winterbanden: voor die paar dagen per decennium dat het hier écht winter is in de zin van sneeuw en strenge vorst. In Scandinavië is het een no-brainer natuurlijk. Als je daar geen standkachel en weetikwat hebt, schiet je jezelf in de voet. Maar in Nederland met haar gematigde klimaat... Valt reuze mee.