Pagina 4 van 4

Geplaatst: 24.02.2010 - 19:44
door bart simpson
M@rcel schreef:
Drs Tromp schreef:Als ik mij niet vergis gaan injectoren gemiddeld 200k mee en is op gas een kop er sneller aan toe
Met smeersysteem en onderhoud gaat een kop op gas echt wel langer mee.
laten mensen die beide soorten in onderhoud hebben daar nu een heel ander idee over hebben

Geplaatst: 24.02.2010 - 20:20
door Ludo
bart simpson schreef:laten mensen die beide soorten in onderhoud hebben daar nu een heel ander idee over hebben
Wellicht omdat die geen kennis van gas hebben.
Tenminste, dat blijkt toch in 99% van de gevallen. (nee, die 1% ben jij niet :wink: )
Schoenmaker blijf bij je leest....

Geplaatst: 24.02.2010 - 20:27
door bart simpson
Dat zal het inderdaad zijn, die kennis mist Volvo als motorconstructeur zelfs, maar in België wonen de echte kenners.... die ruilen alleen geen Nederlandse Volvo's op gas in.
Was België niet een verklaard dieselland? (of is dat een ander België?)

Geplaatst: 24.02.2010 - 20:39
door Ludo
bart simpson schreef: maar in België wonen de echte kenners.... die ruilen alleen geen Nederlandse Volvo's op gas in.
Was België niet een verklaard dieselland? (of is dat een ander België?)
Dit bedoel ik dus.
Als je je wat minder als specialist zou voordoen, en wat meer op de hoogte zou zijn over wat er in de lpg wereld gebeurd, had je al lang eerder gezien dat zich dit internationaal voordoet.
Maar het is gemakkelijker zeker, komen vertellen dat je op de ivoren toren zit, en daarom telkens het laatste woord als waarheid wil?.
:roll:

Geplaatst: 24.02.2010 - 20:54
door bart simpson
nee hoor, ik word financieel een blij mens van overleden koppies, ik laat het allemaal lekker zo

Geplaatst: 24.02.2010 - 23:31
door M@rcel
bart simpson schreef:
M@rcel schreef:
Drs Tromp schreef:Als ik mij niet vergis gaan injectoren gemiddeld 200k mee en is op gas een kop er sneller aan toe
Met smeersysteem en onderhoud gaat een kop op gas echt wel langer mee.
laten mensen die beide soorten in onderhoud hebben daar nu een heel ander idee over hebben
En dan zit ik ineens midden in de LPG/Diesel discussie terwijl ik me een aantal maanden geleden had voorgenomen om me daar niet toe te laten verleiden...

Een koprevisie klinkt veel ernstiger en ziet er veel ernstiger uit dan het wisselen van diesel injectoren. Maar hoe verhouden zich de uiteindelijke kosten per km (puur en alleen koprevisie vs injectoren)?

Geplaatst: 25.02.2010 - 12:13
door Wolfs XC
En dan zit ik ineens midden in de LPG/Diesel discussie terwijl ik me een aantal maanden geleden had voorgenomen om me daar niet toe te laten verleiden...

Dat had je toch ook wel een beetje kunnen verwachten toch.......?!

Geplaatst: 25.02.2010 - 12:44
door M@rcel
Wolfs XC schreef:En dan zit ik ineens midden in de LPG/Diesel discussie terwijl ik me een aantal maanden geleden had voorgenomen om me daar niet toe te laten verleiden...

Dat had je toch ook wel een beetje kunnen verwachten toch.......?!
True, true... :roll:

Geplaatst: 25.02.2010 - 15:44
door Rippie V70
Dus : Gewoon kopen wat je het liefste hebben wil, want beiden hebben hun sterke en zwakke punten.

Daarnaast : met een auto moet je gewoon ook een beetje geluk hebben!

Verder : Wees eens wat aardiger tegen elkaar, we zijn toch supporter van dezelfde club, met alleen de voorkeur voor verschillende spelers.....

Geplaatst: 25.02.2010 - 18:56
door jpwg001
VOLVO UNITED!!!

Geplaatst: 26.02.2010 - 21:25
door Rippie V70
VOLVO UNITED!!!
En zo is het!

Geplaatst: 02.03.2010 - 20:19
door Nielz
Nou was in vandaag bij Peters van Nijenhof en daar werd gesproken over een verzekering tegen klep ellende, ook Mesman gaf aan hiermee bezig te zijn...

Vertrouwen in hun eigen product hebben ze dus wel.

Geplaatst: 02.03.2010 - 21:26
door Ludo
Nielz schreef:Nou was in vandaag bij Peters van Nijenhof en daar werd gesproken over een verzekering tegen klep ellende, ook Mesman gaf aan hiermee bezig te zijn...

Vertrouwen in hun eigen product hebben ze dus wel.
Heeft niet veel met vertrouwen in eigen producten te maken.
Volvo heeft volgens mij ook zo'n verzekeringen. ?
Op garantie moet je althans niet rekenen, als je auto stuk gaat en uiteindelijk blijkt dat een onderhoudsbeurt al tig kilometers terug had uitgevoerd moeten zijn.
Je kan het blijven draaien en keren hoe je wil, er is maar 1 persoon verantwoordelijk voor een goeie afloop, dat is niemand minder dan de eigenaar, op welke brandstof je dan rijd maakt hiervoor geen ene r**t uit...

Geplaatst: 02.03.2010 - 21:39
door Nielz
Lijkt mij dat er ook wel wat aan voorwaarden gesteld zullen worden. wie wil er een zinkend schip verzekeren.

Geplaatst: 02.03.2010 - 21:45
door jpwg001
Dieselen!

Geplaatst: 02.03.2010 - 21:49
door Emielskey
gassen ;)

Geplaatst: 02.03.2010 - 21:54
door Ludo
Nielz schreef:Lijkt mij dat er ook wel wat aan voorwaarden gesteld zullen worden. wie wil er een zinkend schip verzekeren.
Je wil niet weten in welke barrels (zelfs jongere auto's!) men soms gas wil leggen.
Motoren die in geen jaar of dag een onderhoud hebben gekregen.
Hoezo, bougies moeten ook eens vernieuwd?...
Als ie het dan niet naar wens doet, ligt het probleem bij lpg of de gasboer.
#-o

Geplaatst: 02.03.2010 - 21:57
door Nielz
Dat is mij ook niet onbekend, maar daar ging het niet om. Er van uitgaande dat een auto onderhouden wordt (met het oog op het feit dat er best wel voorwaarden gesteld zullen worden aan een dergelijke verzekering) is er binnen de branche wel vertrouwen in hun product.

Geplaatst: 03.03.2010 - 23:56
door jpwg001
Emielskey schreef:gassen ;)
Gassen met een diesel!