Pagina 4 van 4
Geplaatst: 10.12.2010 - 08:31
door Fulaks
Ach zoals met bijna alles hier is er een totaal gebrek aan lange termijnvisie. Maatregelen schieten als paddenstoelen uit de grond, om even snel weer te verdwijnen. 't Is godgeklaagd wat hier gebeurt, en vooral niet gebeurt.
Geplaatst: 10.12.2010 - 09:11
door jds
945i schreef:Op het moment een zeer comfortabele stationcar van 5 meter lang... en....FWD.
Maar dat kan morgen zomaar weer iets anders zijn

De pest van het lang in de auto's "zitten", is dat je je niet snel meer hecht aan een auto.. Als ik weleens lees hoe mensen hier veel in een auto investeren en/om er jarenlang plezier van te hebben, denk ik soms dat dat ook wel erg leuk is/zou zijn..
Maar ja, na een paar maanden gaat het alweer jeuken en moet er iets anders komen bij mij.. (heb ik ook deels meegekregen van thuis, mijn vader moest ook elk jaar iets anders hebben.)

Dan kom je hier mensen die overtuigd zijn van de kwaliteiten van een FWD wat jennen?
Ik koop/kocht ook alle 3-4 jaar een nieuwe wagen, maar ik begin daar van terug te komen. Het enorme waardeverlies dat je telkens moet slikken, is toch niet economisch verantwoord en indien je je wagen inderdaad goed onderhoud/detailed kan die lang meegaan.
Geplaatst: 10.12.2010 - 09:55
door 945i
Ach, jij vindt FWD "ook niet echt slecht", dus dat jennen valt wel mee.

Geplaatst: 10.12.2010 - 10:02
door diesel01
945i schreef:diesel01 schreef:Schijnt een hele fijne machine te wezen die 2.0D met 184pk.
Is dat de D4 die jij bedoelt? Die is nog niet te leveren toch?
Neuh de diesel van BMW, voor de betere autoprogamma's moet je in Dld zijn en daar hebben we dan joetjoep voor.
Oke nu zijn de Duitsers niet helemaal objectief, maar toch laaiend enthousiast over de diesel van BMW.
Geplaatst: 10.12.2010 - 10:12
door 945i
O oké, 2.0D is een vreemde omschrijving voor een BMW motor, vandaar..
Zo zie je wat een ontwikkeling in die diesels. In 2001 had de 330d met 3 liter 6 cilinder 184 pk. Anno 2010 heb je dan aan een 2 liter 4 cilinder genoeg, en hij schijnt (heb er nog niet zelf mee gereden) idd. erg fijn te zijn.
Geplaatst: 22.12.2010 - 00:25
door emanje
Bij Autoweekbild wint "sowieso" 9 van de 10 keer een Duitser. Nu is het BMW, volgende week weer VW, de week erop weer BMW, dan weer Audi, de week erop weer BMW voor 'n VW voor de afwisseling..... enz.
Maakt mij niet uit. Ik lees liever de tests van Auto (kampioen) Staan ook veel minder vouten in en het geeft een veel objectiever beeld.
Overigens heb ik ze allemaal gereden, maar ik voel me het prettigst in 'n V70.
Groet, Enrico
Geplaatst: 22.12.2010 - 00:30
door 945i
Weleens overwogen dat het objectief gezien ook de waarheid kan zijn?
Of is dat uitgesloten?
Geplaatst: 22.12.2010 - 07:31
door WMB
:sign3:
Geplaatst: 22.12.2010 - 07:42
door Oceanracer
Minder vouten? ](*,)
Geplaatst: 22.12.2010 - 10:11
door WMB
Misschien dat de Duitsers steeds winnen omdat de heren journalisten doorhebben dat Zweeds rijden de schrijfvaardigheid aantast??
:twisted:
Geplaatst: 22.12.2010 - 10:20
door edraket
945i schreef:Weleens overwogen dat het objectief gezien ook de waarheid kan zijn?
Of is dat uitgesloten?
The truth is in the eye of the beholder

Geplaatst: 22.12.2010 - 10:21
door BlackSapphire
945i schreef:diesel01 schreef:
@jds, Hoe kom je erbij dat het relaxter rijden zou zijn met FWD??
Tegenwoordig is ook een RWD "foolproof".
Ik denk niet dat iedereen het daar over eens is. Zondag kwam ik een BMW-rijder tegen die maar aan het mopperen was op z'n RWD, wat hem betreft totaal onberekenbaar in de sneeuw.
Geplaatst: 22.12.2010 - 10:35
door 945i
@raket, Klopt, heb je helemaal gelijk in.

De voorkeuren liggen qua land vaak iets uit elkaar, zo gaan de Fransen weer voor comfort, Italianen voor stijl en hitsige motoren enz. enz.
@ Blachsapphire, Tja, met RWD heb je daar wel een nadeel, trekkende wielen hebben zeker voordelen in de sneeuw.
Maar met winterbanden is er met een RWD veel meer lol te halen.
(je moet wel kunnen en durven te sturen dan..)
Geplaatst: 22.12.2010 - 14:27
door Thijs
Oceanracer schreef:Minder vouten? ](*,)
Dat was fast de bedoeling

, die v