Pagina 4 van 8
Geplaatst: 15.01.2011 - 17:17
door ZX10r
Met die 119 gr wordt de V60 wel een beetje onaantrekkelijker voor de lease markt, is aan de ander kant wel weer een voordeel zie je ze tenminste wat minder. Toch een gemiste kans van Volvo.
Geplaatst: 15.01.2011 - 17:20
door 945i
Het motortje kan het wel, het is de regelgeving die bepaald dat de S wel en de V niet in de 20% regeling valt.
Geplaatst: 15.01.2011 - 17:24
door ZX10r
Leg het verschill eens uit tussen de V en de S qua regelgeving en de bijtelling.
Geplaatst: 15.01.2011 - 17:34
door rsnhakan
945i schreef:Het motortje kan het wel, het is de regelgeving die bepaald dat de S wel en de V niet in de 20% regeling valt.
Motortje nog wel... haha.
Geplaatst: 15.01.2011 - 19:08
door bart simpson
ZX10r schreef:Leg het verschill eens uit tussen de V en de S qua regelgeving en de bijtelling.
de S60 voldoet wel en heeft 20% bijtelling, de V60 voldoet niet en heeft 25% bijtelling, dat is niet heel moeilijk, toch?
Geplaatst: 15.01.2011 - 19:28
door ZX10r
Met dezelfde motor waar komt het verschil vandaan, gewicht,
Geplaatst: 15.01.2011 - 19:30
door Edgar
bart simpson schreef:ZX10r schreef:Leg het verschill eens uit tussen de V en de S qua regelgeving en de bijtelling.
de S60 voldoet wel en heeft 20% bijtelling, de V60 voldoet niet en heeft 25% bijtelling, dat is niet heel moeilijk, toch?
:twisted:
Wie weet kunnen ze nog wat "sleutelen" aan de V60 om hem ook binnen de 20% te krijgen.
Geplaatst: 15.01.2011 - 19:36
door bart simpson
daar zijn ze een maand of wat mee bezig geweest
Geplaatst: 15.01.2011 - 19:50
door Edgar
bart simpson schreef:daar zijn ze een maand of wat mee bezig geweest
Gaat hem niet worden dus..
Geplaatst: 15.01.2011 - 19:53
door bart simpson
terugbrengen naar < dan 115pk zou mogelijk helpen
Geplaatst: 15.01.2011 - 20:08
door Edgar
Why not, Passat met 105 PK en 20% is ook populair.
Peugeot 508 SW is ook een geduchte concurrent in de 20% (station) klasse.
Geplaatst: 15.01.2011 - 20:15
door rsnhakan
Ik snap het echt niet. BMW heeft met z'n sedan en station uitvoering een 163 pk motor met 20% bijtelling.
Geplaatst: 15.01.2011 - 20:19
door bart simpson
Volvo niet
Geplaatst: 15.01.2011 - 20:26
door Discovery
In dat opzicht is de D3 toch wel geflopt. Iedereen had toch wel gedacht/gehoopt dat deze onder of nabij de 20% grens zat.
Geplaatst: 15.01.2011 - 20:31
door bart simpson
ik hoop ook wel eens wat, Volvo AB bouwt voor een wereldmarkt waarin ALLEEN voor NL er een achterlijk 20%bijtellingsmeetpunt is....
Geplaatst: 15.01.2011 - 20:34
door 945i
Nou ja geflopt... Het is nog niet eens echt gestart..
Nu heeft de S ook nog een kans, ben bang dat die anders in het vergeethoekje komt..
Geplaatst: 15.01.2011 - 20:37
door bart simpson
Heb een klant gehad die pislink werd toen ik probeerde uit te leggen dat een caravan van 1500kg niet samengaat met een 20% (of 14%) bijtellingsauto, ik vind het allemaal goed...
Die D3 voldoet aan alle praktische eisen, dat doet een Prius iig niet
Geplaatst: 15.01.2011 - 20:47
door 945i
Die klant had zich een paar deuren vergist? :twisted:
Geplaatst: 15.01.2011 - 20:51
door least
en als Volvo er dan in slaagt worden de normen door de Belastingdienst verlaagd naar, pak hem beet, 110 gram. Anders lopen we teveel belastingsinkomsten mis.
Nee, ik ben blij met mijn bestelde D3!
Geplaatst: 16.01.2011 - 10:01
door rsnhakan
Dat bijtellingsgedoe maakte ons ook niks uit totdat iemand een beslissing genomen heeft dat we een auto mogen kiezen die maximaal 131 gram uitstoot. Erg jammer dat de D3 daar net niet onder valt.