Pagina 4 van 6
Geplaatst: 07.11.2011 - 22:56
door Broabander
Ja dat fixen komt wel goed! Vandaag even stereo'tje overgebouwd van de 4 naar de 8/de rooie naar de zwarte/de kleine naar de grote/de dunne naar de dikke, mijn speakertjes met de halve waarde van de auto komen nu echt tot hun recht! Zal binnenkort 'ns wat interieurplaatjes schieten

Geplaatst: 08.11.2011 - 08:20
door Walter
ziet er best gaaf uit met deze 900-serie wielen. Veel plezier. Lidmaatschapsaanmeldingsformulier voor de 850 club al gedownload?
Geplaatst: 08.11.2011 - 12:25
door Broabander
Nope, not yet

vind de wielen ook wel mooi eigenlijk, weinig parkeerschade en nog redelijk strak, staan wel dik eronder en toch is het maar een 195/65R15 bandje wat er omheen zit.
Geplaatst: 08.11.2011 - 13:01
door Hans oet Twent
Ik zeg proficiat!
Geplaatst: 08.11.2011 - 15:22
door Broabander
Dank, Hans!
Ik reed net weer even een stukje in de 440 en merkte dat ik me begon te ergeren aan het gekraak en het gestuiter van dat ding. Vervolgens die gewassen voor de expert morgen, terug naar de 850, even tanken aan de grens (€0,53 per liter ofzo) en kreeg spontaan weer een smile, zeker na het zien van het bedrag van €17,22 toen de meter af sloeg

Geplaatst: 08.11.2011 - 20:27
door MarvinV70
Strakke bak, heb je ook foto's van het interieur?
Geplaatst: 08.11.2011 - 21:55
door Broabander
Not yet! Moet ik nog even schieten.
Maar het is een redelijk 'basic' interieur, wel halfleer, el. ramen voor, el. verstelbare en verwarmbare spiegels, dus ik mis een cruise control, stoelverwarming, mistlampen voor of leren interieur maarrrrrr.... Wel een volledig functionele automatische verwarming/ ijskoude airco! Met een velours interieur is het in de winter sowieso niet koud, maar in de zomer wel lekkere airco

Geplaatst: 09.11.2011 - 08:15
door Walter
Denk dat je Ginza Pluche hebt, das velours met kunstleer. Heb je op de rugleuning ter hoogte van de schouderbladen een stuk leer zitten? Dan is het echt leer. Zo niet, dan is het Ginza. Maar dat weet Dirk ook wel
Geplaatst: 09.11.2011 - 09:15
door Broabander
Ja ik ben bijna 2 meter dus ik denk niet dat dat stukje bij mij bij de schouderbladen zit

Eerder het midden van de rug. Maar volgens mij heb ik dat niet. Dus dan heb ik halfnepleer!
440 staat vandaag bij de schade-toko. Zodra de expert geweest is bellen ze mij en dan weet ik meer. Dus dadelijk tegen de stress maar even de 850 gaan polijsten en waxen.
Geplaatst: 09.11.2011 - 09:42
door Walter
maar dat is ook geen probleem, is een lekkere bekleding hoor. Sterker, heb bij sommige auto's met leer wel meegemaakt dat dat stukje net vervelend tegen je schouders aan irriteert
Geplaatst: 09.11.2011 - 10:50
door Morgenstond
Broabander schreef:Dank, Hans!
Ik reed net weer even een stukje in de 440 en merkte dat ik me begon te ergeren aan het gekraak en het gestuiter van dat ding. Vervolgens die gewassen voor de expert morgen, terug naar de 850, even tanken aan de grens (€0,53 per liter ofzo) en kreeg spontaan weer een smile, zeker na het zien van het bedrag van €17,22 toen de meter af sloeg

Misschien moet ik ook maar een 850 kopen. Of ik nu in onze S40 stap of in onze S60, beide hebben zo hun rammeltjes.
Geplaatst: 09.11.2011 - 10:55
door 945i
Een 850 heeft ook z'n rammeltjes en kraakjes hoor, dat hoort erbij...
Geplaatst: 09.11.2011 - 10:57
door Morgenstond
945i schreef:Een 850 heeft ook z'n rammeltjes en kraakjes hoor, dat hoort erbij...
Snap ik :razz:
Geplaatst: 09.11.2011 - 11:02
door Walter
Onze V70 is een stuk stiller met rijden dan de 850.
Geplaatst: 09.11.2011 - 16:10
door The Volvoboy
Klopt helemaal. Bij een 850 lijkt het alsof de motor veel dichter bij je zit (maar of dat nou negatief is?

)
@Morgenstond, ik zeg: DOEN!
Geplaatst: 09.11.2011 - 17:13
door dbs1
Broabander schreef:Verder moeten schokbrekers vervangen worden omdat het wiel nu tegen de wielkast aankomt bij een goeie drempel en volle LPG tank, en hij moet nog uitgelijnd worden.
Gefeliciteerd met je aankoop!
Als ik het me goed herinner bestaan er 9-serie velgen met ET 25, terwijl de ET van de 850 43 is --> hoe lager de ET waarde (plaatsing velghart t.o.v de velgrand), hoe meer de velg "naar buiten steekt".
Ik zou eerst even de ET van de velgen controleren, als die inderdaad 25 is, dan is dat wellicht de oorzaak van het aanlopen bij belading en niet de demper, het meer naar buiten staan van de velg dus.
Geplaatst: 09.11.2011 - 17:20
door The Volvoboy
Geplaatst: 09.11.2011 - 17:23
door The Volvoboy
Geplaatst: 09.11.2011 - 23:10
door Broabander
Ik denk wel dat het de schokbrekers zijn. Net met 3 man en bagage van tilburg naar utrecht, maat zat rechts achterin en elke hobbel schuurde het wiel langs wielkast.
Geplaatst: 10.11.2011 - 08:04
door The Volvoboy
Hoeft niet, zit natuurlijk wel een maat hogere banden om.