Pagina 4 van 5
Geplaatst: 18.07.2012 - 20:54
door toppertje
als dit niet echt noodzakelijk is,zou ik dit nooit in het buitenland
laten doen.
na de tijd heb je geen,of zeer moeilijk kans op garantie mochht
eea. niet helemaal goed gaan...
Geplaatst: 18.07.2012 - 21:05
door Frederick
toppertje schreef:als dit niet echt noodzakelijk is,zou ik dit nooit in het buitenland
laten doen.
na de tijd heb je geen,of zeer moeilijk kans op garantie mochht
eea. niet helemaal goed gaan...
Zonder denigrerend te willen doen lijkt het me dat (gezien sommige zinsconstructies) Servië niet echt buitenland is voor Boris..
Anderzijds heb je wel een punt dat het erg ver rijden is voor een garantie...
Geplaatst: 18.07.2012 - 21:50
door diesel01
Frederick schreef:toppertje schreef:als dit niet echt noodzakelijk is,zou ik dit nooit in het buitenland
laten doen.
na de tijd heb je geen,of zeer moeilijk kans op garantie mochht
eea. niet helemaal goed gaan...
Zonder denigrerend te willen doen lijkt het me dat (gezien sommige zinsconstructies) Servië niet echt buitenland is voor Boris..
Anderzijds heb je wel een punt dat het erg ver rijden is voor een garantie...
+1 vandaar ook mijn opmerking mbt de kosten.
Geplaatst: 19.07.2012 - 08:31
door Boris1
Er is een actie prijs van 600eu tegen mee aangeboden in een Volvo garage in Belgrado alles vervangen en ook auto uitlezen en laten controleren op allle belangrijke punten ,garantie van Volvo service 12maanden
Ik kom oorspronkelijk uit Joegoslavie en bevind mee op vakantie hier hoog in bergen in een dorpje !
Geplaatst: 19.07.2012 - 09:24
door mad
Doen. Ook de Servische monteurs zijn door Volvo opgeleid.
Geplaatst: 19.07.2012 - 10:29
door jpwg001
mad schreef:Doen. Ook de Servische monteurs zijn door Volvo opgeleid.
Als je er een goed gevoel bij hebt... Doen!
Geplaatst: 19.07.2012 - 11:34
door Boris1
Ik zal een afspraak maken bij garage,met een groot beurt komt goed gevoel bij....
Geplaatst: 19.07.2012 - 11:39
door jpwg001
Dat telt. Je moetnog een eind terug naar hier ook... Geniet echter wel van je vakantie...
Geplaatst: 13.08.2012 - 12:22
door Boris1
Beste mensen
ik meld mee na mijn terugkomst van vakantie,Volvo had goed werk gedaan behalve veel schrik bij meldingen op bc.
Ik heb daar bij garage een groot beurt gedaan vervangen zijn:distributieriem, spanrollen, waterpomp,andere riem buiten =kosten +- 400eu. ;bij wiel links voor een stukje bij draag arm (ze noemen dat selen blok) kosten 60eu. ;airco beurt=airco was zwak of soms werkte niet-probs compressor revisie =80eu. nou airco werkt als gek....ook luchtfilter vervangen en koelvloeistof onderhoudboekje gekregen met garantie voor 70dkm.
Auto is meerdere maal uitgelezen -geen fouten ....maar wat ik merk als probs
1-bij stevig accelereren komt er zwart pluim achter ???
2-ook komt bij bc melding motor service vereist-of motor management service vereist?
3-bij stijgingen opbergen soms wat inhouden-vermogen verlies,zwart rook en verbazend hij komt nooit boven 2500 op toeren teller ???
Gebruik is 6,3l waar ben ik helemaal tevreden ;geen gebruik van motor olie...
wel die 3 gebeurtenis welke ik moet weg doen en dan ik heb wel een lekkere auto .....!!! :onfire:
Geplaatst: 13.08.2012 - 12:30
door sbv
Lekke intercooler ?
1 of meerdere Injectoren lek?
Je zou hoe dan ook wel een foutmelding moeten zien.
Ik zet voorlopig in op een intercooler die lek is of begin lek te raken
Geplaatst: 13.08.2012 - 12:43
door Ramon&Ramon
Riem tandje verkeerd!?
Geplaatst: 13.08.2012 - 12:44
door sbv
Ook een hele goede, distributie is recentelijk gedaan tenslotte
Geplaatst: 13.08.2012 - 13:00
door Boris1
Ik heb op forum wel wat rond gekeken ,die topic over intercooler lijken mee meest vergelijkbaar...maar er is meerdere maal test uitlezen gedaan en er komt niks bij of moet een spec. Volvo apparaat aan de slag???
Is dat dan wel mogelijk achterhalen met uitlezen met een Volvo uitlees apparaat?
Geplaatst: 13.08.2012 - 13:03
door Ben
Lijkt het je niet handiger om eerst maar eens bij de garage die die grote beurt heeft uitgevoerd langs te gaan? kennelijk zijn de problemen daarna begonnen.
Geplaatst: 13.08.2012 - 13:06
door Boris1
Nee die probs waren aanwezig nog van vroeger ,bij garage ze hebben alleen gedaan wat ik heb gevraagd....en verder lijken mee niet distributie riem en waterpomp,airco -oorzaak van rook en vermogen verlies....
Geplaatst: 13.08.2012 - 13:25
door elianmars
Scheur(tjr) in een turboslang? Een kennis van mij had hetzelfde probleem. Boven 2500 toeten alle power weg. Bleek een scheurtje in de slang, die op de turbo zit, te zijn.
Geplaatst: 13.08.2012 - 13:25
door sbv
Boris1 schreef:Ik heb op forum wel wat rond gekeken ,die topic over intercooler lijken mee meest vergelijkbaar...maar er is meerdere maal test uitlezen gedaan en er komt niks bij of moet een spec. Volvo apparaat aan de slag???
Is dat dan wel mogelijk achterhalen met uitlezen met een Volvo uitlees apparaat?
Bij vriend van me was er wel eea uit te lezen met Volvo apparatuur wat in de richting van intercooler leek te gaan.
Kosten bij hem waren 230 euro en 2 uurtjes werk. Originele intercooler en werk hebben we zelf gedaan.
Rij eens bij dealer langs en laat de auto uitlezen, of bij een specialist die het juiste gereedschap gebruikt
Geplaatst: 13.08.2012 - 13:37
door Boris1
Hmmmm dat lijkt me wel verstandig....Wat kost ong. uitlezen en kan ik dan precies zien of weten wat is kapot?(wegens reparatie later)
Geplaatst: 13.08.2012 - 13:47
door Ramon&Ramon
Boris1 schreef:Nee die probs waren aanwezig nog van vroeger ,bij garage ze hebben alleen gedaan wat ik heb gevraagd....en verder lijken mee niet distributie riem en waterpomp,airco -oorzaak van rook en vermogen verlies....
Bij een foutief gemonteerde riem(1tand)heb je wel degelijk vermogensverlies,maar ok,ik heb er verder ook geen verstand van!
Geplaatst: 14.08.2012 - 21:19
door bartv70
Ramon&Ramon schreef:
Bij een foutief gemonteerde riem(1tand)heb je wel degelijk vermogensverlies,maar ok,ik heb er verder ook geen verstand van!
