APK probleem
-
- 2nd Gear member
Hmmmm. gek verhaal. In mijn optiek geeft de lambda waarden aan de computer en niet andersom.Echter na montage bleek het CO probleem nog niet opgelost te zijn. Na lang zoeken bleek het probleem te zitten in de motormanagment computer.Hier bleek een weerstand kapot te zijn waardoor deze valse waardes naar de lambda gaf
Ik zou toch eens met je garagist gaan praten.. De kop lichtten terwijl er een computerfout was. Had je zo maar 1000 eur kunnen besparen.
- rvo033467
- 4th Gear member
Nee hoor, er was wel degelijk een lekke inlaatklep dus dat moest toch gemaakt worden.S80 TDI schreef:Hmmmm. gek verhaal. In mijn optiek geeft de lambda waarden aan de computer en niet andersom.Echter na montage bleek het CO probleem nog niet opgelost te zijn. Na lang zoeken bleek het probleem te zitten in de motormanagment computer.Hier bleek een weerstand kapot te zijn waardoor deze valse waardes naar de lambda gaf
Ik zou toch eens met je garagist gaan praten.. De kop lichtten terwijl er een computerfout was. Had je zo maar 1000 eur kunnen besparen.
Rolf
Volvo 440 1.8
Volvo S80 2.4 1999
Volvo 440 1.8
Volvo S80 2.4 1999
- Battlecruiser
- 8th Gear member
En wat kostte al deze ellende jou?
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.