Wel heb ik het gevoel dat hij nu gevoeliger is voor torsiestuur. (kan ik me ook verbeelden hoor

klopt. De V60 is van zichzelf als gevoelig in de stuurinrichting; bij de minste correctie verandert hij van richting.MacDeluxe schreef: Ik moet eerlijk gezegd wel toegeven dat de wagen wat stabieler op de weg ligt. Iets minder wiebelie wobbelie. Ook in de hoge snelheid bochten merk ik een positief verschil.
Wel heb ik het gevoel dat hij nu gevoeliger is voor torsiestuur. (kan ik me ook verbeelden hoor)
Hoe heet dat in het nederlands dan?Torque steering is the influence of engine torque on the steering, especially in front-wheel drive vehicles with transversely mounted engines. For example, during heavy acceleration the steering may pull to one side, which may be disturbing to the driver. The effect is manifested either as a tugging sensation in the steering wheel, or a veering of the vehicle from the intended path. Torque steer is directly related to differences in the forces in the contact patches of the left and right drive wheels. The effect becomes more evident when high torques are applied to the drive wheels either because of a high overall reduction ratio between the engine and wheels,[1] high engine torque, or some combination of the two.
Wat dacht je van het lampje in het dashboardkastje. Altijd spanning, ook als de auto op een parkeerplaats staat.MacDeluxe schreef: Ik ben van plan om een 12V stekker in mijn handschoenen vakje in te bouwen. Hier kan ik dan mijn dashcam op aansluiten.
Iemand dit al eens gedaan / tips over waar de stroom vandaan te trekken? Heb een mooie stekker en een zekering, dus hoef alleen nog maar een + en een - te vinden![]()
MacDeluxe schreef: Ja, zo heb ik hem uit de doos gehaald
En idd, ben zelf ook erg te spreken over het uiterlijk!