Gezien je aanpassingen zou richting 300PK wel haalbaar moeten zijn, hangt ook af van de rollenbank natuurlijk, sommige zijn wel iets positiever ingesteld als andere. Als je insteek een minimale 275 PK is ben je straks ook niet teleurgesteld als het 285pk word. De mijne had met alle aanpassingen en octaan 102 zonder tuning een 223PK. Dat had de auto origineel al moeten hebben, maar onze auto's halen zonder aanpassingen meestal maar net de 200pk, Volvo is iets positiever, misschien bij -10 graden gemeten daar in zweden
De enige voorwaarde is natuurlijk wel goede brandstof. Nu heb ik het voordeel dat ik vlakbij de grens woon en gisteren de auto heb volgetankt (zoals altijd) met ARAL octaan 102 a €1.399 per liter, met octaan 95 of 98 ga je het niet halen zonder bio ethanol bij te voegen....
hou ons op de hoogte van je tuningsvoortgang!
Een ander voordeel van in Duitsland tanken is ook dat je de auto even kan doortrekken zonder al te veel zorgen te maken, wel opletten op medeweggebruikers. En mijn broertje was ook mee met zijn 290 pk sterke golf 6 GTI door JD aangepakt en 290PK:
[youtube]G-Oz7G4Waxw[/youtube]