sebastiaan84 schreef:
Zal ik de boeman spelen? Waarom wil je in hemelsnaam zo nodig tunen als je het geld er feitelijk niet voor hebt?
Begrijp me niet verkeerd, maar kun je niet beter een jaartje rijden en genoeg opzij zetten om zo een leuk tuningpakketje en onderhoud te betalen?
Just my 2 cents
Nog een kleine aanvulling, ik deed alvorens mods te doen aan mijn blokje (mijn starlet tijdperk) vaak eerst ook groot onderhoud aan blok en bak. Onder het motto better safe than sorry.
Geld heb ik er zeker wel voor. Wil alleen niet mijn budget gigantisch op gaan ruimen.
Geld voor onderhoud is er sowieso altijd. Als er iemand een auto goed onderhoud dan ben ik het zelf wel

Mijn punt is gewoon dat ik niet meer uit wil geven dan nodig is. Waarom 500 euro meer uitgeven voor 5 a 10pk meer? Dat is juist wat ik wil voorkomen.
Ik zal morgen bij de tuner langs en eens kritisch met hem overleggen hoe hij denkt 260pk en 380nm uit het blok te halen met een volledige stock opstelling.
Ik denk eerlijk gezegd dat er met een andere ic, ecu spacer en chippen toch wel 260 uit te halen is. Waar ik dit ten zeerste betwijfel bij een volledige stock opstelling.
Hij heeft een testbank. Dus meten is sowieso weten.
Downpipe kan altijd nog en heb inmiddels iemand gevonden die een racekat kan monteren/lassen.