raspaardje meldt zich in een andere subforum - MY2019 V60 T5 R-design

Plaats reactie
raspaardje
6th Gear member

Vandaag de V60 weer een beetje netjes gemaakt, de vakantie is nu echt bijna afgelopen: de hogedruk erop om wat boomzooi eraf te spuiten en het interieur weer gestofzuigd.
Daarbij viel het me op dat de voorste deurpanelen niet heel fraai aansluiten ter hoogte van de zijspiegels. Kan iemand dat bij zijn eigen V60 nagaan of dit zo hoort?
Of heeft de dealer in het verleden steken laten vallen bij het oplossen van een defect?

20250816_144117.jpg
Verder kwam gisteren bij enkele bochten op de weg naar huis wederom de melding van een te laag koelvloeistofniveau.
Vandaag de boel bijgevuld, er kon maar liefst 1 liter bij op om het maximum niveau te geraken. Dat is iets om in de gaten te houden. Iemand dat wel eens meegemaakt zonder dat er iets aan de hand was?

En tenslotte heeft de Fiat weer een mooie upgrade gekregen: een window controller, dat kastje dat het deurpaneel en de deur met elkaar verbindt, zie de foto.

Met deze controller voeg je een aantal functionaliteiten toe:
1. Bediening van de ruiten middels de afstandsbediening, zowel openen als sluiten.
2. One-touch sluiten van de ruiten via de schakelaar; gek genoeg is one-touch openen gewoon standaard maar geheel sluiten moest ik doen door de schakelaars vast te houden.
3. Het automatisch geheel naar boven gaan van de ruiten wanneer je de kap opent of sluit; die zakken altijd een stukje bij de bediening van de kap maar bleven vervolgens op dat niveau staan.

Ikke weer blij, heb het gevoel dat ik dit veel eerder had moeten doen.

20250816_113635.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
2019 Volvo V60 T5 R-Design Polestar - Osmium Grey
Fiat 124 Spider Lusso Squadra Tuning - Bianco Ghiaccio Perla
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”