Wat dat betteft mis ik mijn 2010 nog wel een beetje, maar anderzijds, als je er in zit… zie je het niet.
Toch nog 35k in een jaar, dat is netjes. Daar kom ik lang niet meer aan, en dat vind ik prima. Km stand nu bijna 135 dus is nog aan het inlopen haha
Ik voel ook absoluut geen behoefte om voor de baas nog naar het diepe zuiden of het wilde westen te trekken. Het kon al nooit uit voor rond de 30 ct belaste vergoeding, maar nu … dat kost de brandstof ongeveer. Want laten we eerlijk zijn, ik probeer het af en toe maar eigenlijk maakt het geen ruk uit, 1 op 13 of 14 en dan is het wel gedaan. En met een trailer er achter zak je vlot onder de 10km…
Maar ach, wat is niet duur geworden. Genieten zo lang het nog kan, binnenkort krijgen we een quotum co2 en dan moet je eerst aanvragen of je wel toestemming krijgt van het social credit system of je je goed hebt gedragen en of er nog wat ruimte in je budget zit….
Btw op korte termijn een avond bij dealer mbt de toekomst van Volvo qua elektrificatie… helaas staat ons leasebudget geen Volvo toe. Want hoewel je voor 800 euro mag zoeken, blijkt er in de praktijk hooguit een kale ID3 in primergrijs haalbaar
Het staat me tegen, heb het 12 jaar van me gehouden, maar wellicht zeg ik toch ook: zet me maar zo n rotbak neer voor alleen zakelijk.
En dat vind ik nu precies de omgekeerde wereld, want zo zijn er nu velen bij ons. En wat betekent dat onder aan de streep? Allemaal extra auto s produceren, met lekker veel accu’s incl bijkomende ellende en een stroomnet dat overdpannen raakt…. Maar o o wat zijn we goed bezig…
Sorry ik stop, maar mijn bloeddruk loopt elke keer zo op als ik dit soort zaken benoem….
Voor nu: op naar de volgende apk met veilige en bovenal olezierige en betrouwbate kilometers gewenst hoor!