Dat had ik vorige week zondag ook. Het was half 2 's middags en ik zou om deze tijd bij mijn date zijn in kerkrade. Ik moest vanuit een dorp bij Born. Ik heb er precies 13 min over gedaan. Dat was een heel gedeelte 210 rijden. Verder kreeg ik hem niet, al was het ook zo dat als ik merk dat hij niet veel verder gaat, ophoud. Misschien beter voor motor?? Ik heb toen ter hoogte van Kerkrade op de autosnelweg op een berg, gewoon gas kunnen geven tot 210. hij zat er zo op en die duwende skoda bleef waar hij hoorde :twisted: . Wel jammer achteraf want ik la sop internet dat ze die dag op diezelfde A76 aan het flitsen waren. Ook toen ik weer terug naar Sittard moest, naar een etentje met vrienden, was ik te laat en heb toen ongeveer dezelfde tijd geklokt. Afwachten wat er gaat gebeuren met paps zijn Leasewagen of met mijn rijbewijss80 1999 schreef:met de s80 220km vanaf sittard afmet 140 pk moet zeggen dat het lekker op schiet
Ik heb me dan ook voorgenomen dit niet zo vaak meer te permitteren. ben er al 2 jaar mee weggekomen, maar ooit is het prijs.
te gebruiken bron: www.snelheidscontrole.com en voor belgie verruild men de .com voor .be