Gebonk in aandrijving bij max. stuuruitslag
- edraket
- 7th Gear member
- Berichten: 8634
- Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
- Locatie: Haarlemmermeer
Ik altijd. Als er ergens te handelen valt ben ik van de partij. Ik draai de rubbers wel in de draagarm hoor!
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
- FrankS60
- 5th Gear member
- Berichten: 1838
- Lid geworden op: 18.04.2008 - 12:25
- Locatie: Gelderland
Nou doe dr maar 2 dan!
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
- FrankS60
- 5th Gear member
- Berichten: 1838
- Lid geworden op: 18.04.2008 - 12:25
- Locatie: Gelderland
Volgens mij heb je een gat in de markt edraket 

S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
- edraket
- 7th Gear member
- Berichten: 8634
- Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
- Locatie: Haarlemmermeer
Daar lijkt het wel op ja 

V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
- FrankS60
- 5th Gear member
- Berichten: 1838
- Lid geworden op: 18.04.2008 - 12:25
- Locatie: Gelderland
Haha, nouja je kunt altijd nog edraket gaan managen ofzo
Breng jij de klanten en doet hij het werk, en dan een percentage rekenen ofzo. Of je kunt gaan concurreren, dat is ook goed voor de prijs voor ons \:D/

S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
Inmiddels al contact via PM.FrankS60 schreef:Haha, nouja je kunt altijd nog edraket gaan managen ofzoBreng jij de klanten en doet hij het werk, en dan een percentage rekenen ofzo. Of je kunt gaan concurreren, dat is ook goed voor de prijs voor ons \:D/

Gezien de kredietcrisis, toch maar prijsafspraken maken.
Zoals het nu lijkt, kan je goedkoper een imitatie draagarm kopen..... Tja. :?
- euerw
- 5th Gear member
- Berichten: 1797
- Lid geworden op: 08.07.2007 - 21:11
- Locatie: Ede
Toch hoor ik vandaag weer bonken bij het nemen van drempels! wat is dat toch?!!!!!!!!
XC60 MY’19 T8 twin engine awd Inscription
XC60 MY'15 2.0D4 GT8, Ocean Race, Rica tuning
XC60 MY'10 2.4D GT, Rica tuning
S60 MY'05 2.4D GT rica tuning, the Black Beast
S60 MY'02 2.4 bifeul automaat
XC60 MY'15 2.0D4 GT8, Ocean Race, Rica tuning
XC60 MY'10 2.4D GT, Rica tuning
S60 MY'05 2.4D GT rica tuning, the Black Beast
S60 MY'02 2.4 bifeul automaat
Begin is er dus al.toppertje schreef:ik heb nog wel 2 org.volvo draagarmen liggen. \:D/

Zijn er nog meer investeerders?
- euerw
- 5th Gear member
- Berichten: 1797
- Lid geworden op: 08.07.2007 - 21:11
- Locatie: Ede
als je me kan aangeven dat het goed te doen is om het idd zelf te de-en te monteren dan mag je mij mee rekenen, wat doe ik met de gedemonteerde daarna van mijn auto?
XC60 MY’19 T8 twin engine awd Inscription
XC60 MY'15 2.0D4 GT8, Ocean Race, Rica tuning
XC60 MY'10 2.4D GT, Rica tuning
S60 MY'05 2.4D GT rica tuning, the Black Beast
S60 MY'02 2.4 bifeul automaat
XC60 MY'15 2.0D4 GT8, Ocean Race, Rica tuning
XC60 MY'10 2.4D GT, Rica tuning
S60 MY'05 2.4D GT rica tuning, the Black Beast
S60 MY'02 2.4 bifeul automaat
- toppertje
- 6th Gear member
- Berichten: 3801
- Lid geworden op: 01.09.2006 - 22:52
- Locatie: drente
draagarmen de-en monteren is niet zo ingewikkeld.euerw schreef:als je me kan aangeven dat het goed te doen is om het idd zelf te de-en te monteren dan mag je mij mee rekenen, wat doe ik met de gedemonteerde daarna van mijn auto?
de nieuwe rubbers er inpersen iets meer.
geen glans zonder wrijving
- FrankS60
- 5th Gear member
- Berichten: 1838
- Lid geworden op: 18.04.2008 - 12:25
- Locatie: Gelderland
Dat zijn natuurlijk de ruilarmen! Die gaan terug naar de mannen zodat ze daar nieuwe rubbers in kunnen persen voor de volgendeeuerw schreef:als je me kan aangeven dat het goed te doen is om het idd zelf te de-en te monteren dan mag je mij mee rekenen, wat doe ik met de gedemonteerde daarna van mijn auto?

Trouwens, wat betreft die imitatie-arm, ik heb liever een originele met politierubbers of powerflexen erin, ik ga voor de wegligging als ik dan toch bezig ben! Kunnen jullie dat regelen als de handel opgestart is?
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
- Bobbl
- 3rd Gear member
- Berichten: 322
- Lid geworden op: 20.04.2008 - 12:42
- Locatie: East
toppertje schreef:draagarmen de-en monteren is niet zo ingewikkeld.euerw schreef:als je me kan aangeven dat het goed te doen is om het idd zelf te de-en te monteren dan mag je mij mee rekenen, wat doe ik met de gedemonteerde daarna van mijn auto?
de nieuwe rubbers er inpersen iets meer.[/quot
Heb wel een pers op men werk!
Five keeps you alive!!
Streetfighters RULE!!
Vale Rossi The Living Legend!!
Streetfighters RULE!!
Vale Rossi The Living Legend!!
- Bobbl
- 3rd Gear member
- Berichten: 322
- Lid geworden op: 20.04.2008 - 12:42
- Locatie: East
Wat is het verschil tussen politierubbers en powerflexrubbers??FrankS60 schreef:Dat zijn natuurlijk de ruilarmen! Die gaan terug naar de mannen zodat ze daar nieuwe rubbers in kunnen persen voor de volgendeeuerw schreef:als je me kan aangeven dat het goed te doen is om het idd zelf te de-en te monteren dan mag je mij mee rekenen, wat doe ik met de gedemonteerde daarna van mijn auto?![]()
Trouwens, wat betreft die imitatie-arm, ik heb liever een originele met politierubbers of powerflexen erin, ik ga voor de wegligging als ik dan toch bezig ben! Kunnen jullie dat regelen als de handel opgestart is?
Of zijn die het zelfde?
Five keeps you alive!!
Streetfighters RULE!!
Vale Rossi The Living Legend!!
Streetfighters RULE!!
Vale Rossi The Living Legend!!
- FrankS60
- 5th Gear member
- Berichten: 1838
- Lid geworden op: 18.04.2008 - 12:25
- Locatie: Gelderland
Powerflex is geen rubber maar een kunststof (polyurethaan) bus die dus niet meer gaat rotten zoals rubbers. Daardoor duurzamer en slijtvaster en ook strakker in de ophanging. Politierubbers zijn gewoon zwaarder uitgevoerde standaardrubbers. Die powerflexen geven natuurlijk minder speling/vering en daardoor kan het comfort eventueel ietsje teruglopen. Heb ik wel over voor een betere wegligging en een directer stuur.
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
- toppertje
- 6th Gear member
- Berichten: 3801
- Lid geworden op: 01.09.2006 - 22:52
- Locatie: drente
politierubbers zijn van een masief stijvere rubbersoort, itt de orginele rubbersBobbl schreef:Wat is het verschil tussen politierubbers en powerflexrubbers??FrankS60 schreef:Dat zijn natuurlijk de ruilarmen! Die gaan terug naar de mannen zodat ze daar nieuwe rubbers in kunnen persen voor de volgendeeuerw schreef:als je me kan aangeven dat het goed te doen is om het idd zelf te de-en te monteren dan mag je mij mee rekenen, wat doe ik met de gedemonteerde daarna van mijn auto?![]()
Trouwens, wat betreft die imitatie-arm, ik heb liever een originele met politierubbers of powerflexen erin, ik ga voor de wegligging als ik dan toch bezig ben! Kunnen jullie dat regelen als de handel opgestart is?
Of zijn die het zelfde?
de powerflexen zijn een soort van harde kunstof
en gaan dan ook veel langer mee(bijna een autoleven)
wel word de auto minder comfortabel(kans op meer trilling)
maar daar staat een directere respons op stuurbewegingen tegenover

ik denk zelf dat voor sommigen de politierubbers een goed alternatief
is.
geen glans zonder wrijving
- obelix
- 2nd Gear member
- Berichten: 136
- Lid geworden op: 05.01.2009 - 14:25
- Locatie: Den Haag
Weet iemand wat een originele arm + standaard rubbers kost?
of doen we nog niet aan prijzen?
Misschien kan ik ze wel via via ...... (nieuwe dan)
Zal eens vragen of ze ook nieuw te leveren zijn zonder rubbers.
En zijn er veel verschillende modellen voor de verschillende type?
Straks worden jullie naar het commerciële gedeelte verplaatst
of doen we nog niet aan prijzen?
Misschien kan ik ze wel via via ...... (nieuwe dan)
Zal eens vragen of ze ook nieuw te leveren zijn zonder rubbers.
En zijn er veel verschillende modellen voor de verschillende type?
Straks worden jullie naar het commerciële gedeelte verplaatst

Nu: V70 My 11 III Professional-line.
Toen: V70 2.5T AWD Geartronic, Comfort-line, Winterline, Family-line ,Mobility-line, Elegance-line, HU-803 (200Watt) , 16"; aluminium Mimas velgen(6.5x1) Rica Chip tuned 240PK, BJ 2002.
Toen: V70 2.5T AWD Geartronic, Comfort-line, Winterline, Family-line ,Mobility-line, Elegance-line, HU-803 (200Watt) , 16"; aluminium Mimas velgen(6.5x1) Rica Chip tuned 240PK, BJ 2002.
- Bobbl
- 3rd Gear member
- Berichten: 322
- Lid geworden op: 20.04.2008 - 12:42
- Locatie: East
Beste mede forummers, ik ben wel voor een ruilsysteem, ik heb er bij mijn weten goede draagarmen onder zitten, heeft iig nooit schade gehad aan de voorzijde!
Dus mijne mogen gebruikt worden.
Dus mijne mogen gebruikt worden.
Five keeps you alive!!
Streetfighters RULE!!
Vale Rossi The Living Legend!!
Streetfighters RULE!!
Vale Rossi The Living Legend!!