Pagina 5 van 5

Geplaatst: 12.04.2011 - 14:01
door diesel01
In bedrijfszekerheid heb je een goede set waarbij je jezelf de vraag moet stellen of je ze ivm strooilicht in gewone armaturen moet stoppen.
De V50 heeft std lensarmaturen die het strooilicht beter onder controle hebben.
Maar ben je op zoek naar xenon dan heb je aan Pilot een goede(prijs/kwaliteit)set.
Het wel of niet inbouwen van xenon is een andere discussie.

Geplaatst: 12.04.2011 - 14:05
door 945i
Okay.

Geplaatst: 27.01.2012 - 14:17
door UberPrutser
Nog steeds tevreden met de Pilot set? Ik kan mijn nieuwe V50 half februari ophalen en ga dan ook aan de knutsel.

Ook een handige tip van de lenzen schoonmaken; ik kan weer wat zien. :)

Geplaatst: 29.01.2012 - 13:38
door Mies
Ik ben na een jaar nog steeds erg tevreden met de pilot pro line xenon set. Alles destijds goed af laten stellen en echt een heel erg groot verschil met de slechte standaard verlichting, een aanrader dus.

Geplaatst: 30.01.2012 - 20:05
door UberPrutser
De lampen afstellen heb ik al geregeld, kan ik even voor langskomen als ik ze omgebouwd heb (dealer zit om de hoek van huis). Ga overigens voor de 5000K Pilot Pro.

Nog do's en don'ts? Ben zelf erg handig maar altijd handig om te weten (naast wat in het topic zelf is geroepen). :)

Geplaatst: 27.02.2012 - 22:50
door remmm
Ze hebben er bij mij 80.000km probleemloos ingezeten en toen de hele set verkocht. Dus originele koplampen met pilotset erin. Ik ga ervanuit dat ze het nog steeds doen. 5000k was een prima keus niet te blauw maar wel blauwer dan origineel.

pas op dat je de canbussen goed aansluit. Je zal niet de eerste zijn die er 1 laat klappen zoals ik.. en zoek een mooi plekje uit om de boel vast te zetten met tieraps... voor de rest is het een simpel klusje

Geplaatst: 05.03.2012 - 18:09
door UberPrutser
Ze zitten er nu een week in (de auto heb ik sinds 24 februari).

Geweldig lichtbeeld en een stuk rustiger voor de ogen; vooral met mijn 80.000km per jaar waarvan veel in het donker ben ik er heel blij mee. :)