Ik heb echt al het hele forum uitgeplozen, maar ben toch nog op zoek naar tips. Het liefst foto's. Geen wetgeving aub. Ik heb nog geen v50's gezien op het forum met het laatste model v50 welke zijn ge-upgrade naar Xenon (ja ja het mag niet)
Ik heb nu 2 originele Xenon koplampen:

Naar mijn idee zijn de >MY08 toch wel totaal anders dan de <MY07 koplampen en ik denk zelfs plug&play, maar dat heb ik helaas nog niet kunnen uitproberen. Ik mis echter de ballasten. Ik begreep dat bij het nieuwe model de ballasten achterop zitten. Ik heb echter dit?:

Waar ik naar op zoek ben is dus hoe de originele ballast eruitziet en hoe de D2s-lamp van binnen vast zit, hoe zit deze bevestigd? Heeft iemand daar een foto van? Ik heb alleen een los soort van vierkant kabeltje, ik denk dat deze normaal aan de ballast vastzit en dat de ballast met een dikke kabel naar de D2s-lamp gaat.
Wellicht kan ik beter een 55w xenon-setje maar dan een goede zoals sequence in de originele koplamp plaatsen. Maar dan nog hoe zet ik die lamp vast, is dat een ring? En dan ga ik wellicht nog problemen krijgen met de hoogteverstelling. Dat moet ik nog even uitproberen. Als ik deze originele xenonlamp in mijn auto zet en ik plug hem vast dan werkt alles wel (knipperlichten, stadslichten enz.) Ik moet alleen nog even kijken hoe het met de hoogteverstelling zit. Iemand nog tips?