Ik heb maar beperkt verstand van de audio instellingen dus ben benieuwd naar jullie configuraties

dat is juist de bedoeling van de 3CH mogelijkheidsju_art schreef:Hoe hebben jullie trouwens je HU 803 ingesteld? Bij mij lijkt het geluid (ook bij 3ch) voornamelijk voor uit de auto te komen.
Ik heb maar beperkt verstand van de audio instellingen dus ben benieuwd naar jullie configuraties!
Ja.arnoud. schreef:Simpel gezegd: als je achter passagiers hebt: Dolby Pro Logic op een HU803 uitzetten, daar wordt je knetter gek van achterin...
Welke is premium en welke is HP??arnoud. schreef:Ik ben over een tijdspanne van een jaar alle speakers stuk voor stuk gaan vervangen, en nooit echt een probleem gemerkt met het geluid.
Verder zitten in de voordeur nog deze tweeters die vervangen moeten worden:
en dan nog de versterker.
De foto's bevatten allemaal de High Performance en de Premium speakers naast elkaar (soms omgewisseld qua plek).
Volgens mij ook. Maar het simpelste is om te kijken naar de kleur van de sticker op de achterkant.ajschot schreef:Welke is premium en welke is HP??arnoud. schreef:Ik ben over een tijdspanne van een jaar alle speakers stuk voor stuk gaan vervangen, en nooit echt een probleem gemerkt met het geluid.
Verder zitten in de voordeur nog deze tweeters die vervangen moeten worden:
en dan nog de versterker.
De foto's bevatten allemaal de High Performance en de Premium speakers naast elkaar (soms omgewisseld qua plek).
Ikd enk links HP rechts premium maar iemand die dit kan bevestigen?
Juiste plaatsing is in een auto onmogelijk!arnoud. schreef:Er zit toch wel heel duidelijk een heel duidelijk hoorbaar verschil in kwaliteit van de High Performance en Premium speakers.
Met de juiste plaatsing van de speakers is best een aardig geluid in een boterhamzakje te krijgen vind ik