Nee, deze is zker niet duur. Zeer luxe uitvoering en ik zie zo geen rimpels aan de deuren bovenaan.lingsper schreef:Ziet er heel goed uit, gewicht is echter wel 1700 kg...
Ik zag ook deze V90, is dat nou duur voor zo'n auto?
http://link.marktplaats.nl/554091252
Volvo S90 gekocht, nu met originele SC-805 erin!
- volvorider
- 5th Gear member
- Berichten: 1921
- Lid geworden op: 23.10.2004 - 12:25
- Contacteer:
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
- volvorider
- 5th Gear member
- Berichten: 1921
- Lid geworden op: 23.10.2004 - 12:25
- Contacteer:
Nog een dikke plus. Slects twee eigenaren. Lijkt er op dat hj sinds maart bij Serva staat. Mogelijk dus complete onderhoudshistorie erbij!lingsper schreef:Ziet er heel goed uit, gewicht is echter wel 1700 kg...
Ik zag ook deze V90, is dat nou duur voor zo'n auto?
http://link.marktplaats.nl/554091252
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
- volvorider
- 5th Gear member
- Berichten: 1921
- Lid geworden op: 23.10.2004 - 12:25
- Contacteer:
Helemaal mee eens. Al 3 Volvo's gekocht bij Carlo. Heeft dan ook een neus voor niet alleen mooie exemplaren ook voor bijzondere uitvoeringen.jan weemering schreef:Carlo Schmidt vraagt bizarre prijzen, maar vaak zijn het wel de goudhaantjes met een lage kilometerstand.
Ook staat hij voor 100% achter het product wat hij verkoopt.
Geen gezeik garantie, als er wat is, wordt het gemaakt (punt)
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
- volvorider
- 5th Gear member
- Berichten: 1921
- Lid geworden op: 23.10.2004 - 12:25
- Contacteer:
Misschien een kleine ervaring hier delen.
Via mijn blog nu ruim 1000 x aankooptips verspreid in de afgelopen 7 jaar. Vele mee geholpen bij het aanschaffen van een Volvo uit de 200, 700 en 900 serie.
De 200 serie is en blijft ongekend populair, de 700 serie is pas in beeld gekomen sinds er exemplaren WB vrij zijn, opvallend veel vraag naar diesels. Heb de prijzen dan ook fors zien stijgen. De vraag naar een 940 is vooral van de laatste serie MY95-98, verre weg de beste uitvoeringen.
De 960 serie II en de S/V90 is duidelijk een kleiner segment.
Om hier te beperken tot de 960 serie II /S/V90 is vooral de estate versie erg gewild. De prijzen van deze exemplaren zijn dat ook vaak hoog een voor een betriuwbaar exemplaar.
Aangeboden uit deze serie met lage prijzen en lage km standen, bleken vaag uit te monden in hoge kosten mbt (achterstallig) onderhoud. En als je dit door een garage moet laten doen, gaat het hard. Eveneens zijn de specifieke onderdelen duur.
Meer dan 60 liehebbers heb ik een Volvo uit deze serie zien kopen en door de bank genomen, is het veiliger deze bij een dealer/garage te kopen met garantie.
Ervaring leert dat in de eerste maanden toch nog vaak zaken naar boven komen.
Wel wel deze Volvo's bieden het ultieme Volvo rijden.
Via mijn blog nu ruim 1000 x aankooptips verspreid in de afgelopen 7 jaar. Vele mee geholpen bij het aanschaffen van een Volvo uit de 200, 700 en 900 serie.
De 200 serie is en blijft ongekend populair, de 700 serie is pas in beeld gekomen sinds er exemplaren WB vrij zijn, opvallend veel vraag naar diesels. Heb de prijzen dan ook fors zien stijgen. De vraag naar een 940 is vooral van de laatste serie MY95-98, verre weg de beste uitvoeringen.
De 960 serie II en de S/V90 is duidelijk een kleiner segment.
Om hier te beperken tot de 960 serie II /S/V90 is vooral de estate versie erg gewild. De prijzen van deze exemplaren zijn dat ook vaak hoog een voor een betriuwbaar exemplaar.
Aangeboden uit deze serie met lage prijzen en lage km standen, bleken vaag uit te monden in hoge kosten mbt (achterstallig) onderhoud. En als je dit door een garage moet laten doen, gaat het hard. Eveneens zijn de specifieke onderdelen duur.
Meer dan 60 liehebbers heb ik een Volvo uit deze serie zien kopen en door de bank genomen, is het veiliger deze bij een dealer/garage te kopen met garantie.
Ervaring leert dat in de eerste maanden toch nog vaak zaken naar boven komen.
Wel wel deze Volvo's bieden het ultieme Volvo rijden.
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
- arjan_de_jong
- 4th Gear member
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 30.10.2009 - 21:19
- Locatie: Mastenbroek (zwolle)
Misschien nog iets om er bij te vermelden dat je niet bang moet zijn voor hoge km standen! Ik heb mijne gekocht met 595000 Km en nu 4 maand verder en een 15000 km gereden en geen problemen tegen gekomen (enkel kachel fan die het begaf)
Goed onderhoud is belangrijker.
Goed onderhoud is belangrijker.
Volvo 855 2.5 10V G1 1994 490.000km
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
- arjan_de_jong
- 4th Gear member
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 30.10.2009 - 21:19
- Locatie: Mastenbroek (zwolle)
http://link.marktplaats.nl/554171611
Gaat om deze denk ik?
Ziet er niet verkeerd uit enkel rare stoot strips op de hoeken van de voor bumper
Gaat om deze denk ik?
Ziet er niet verkeerd uit enkel rare stoot strips op de hoeken van de voor bumper
Volvo 855 2.5 10V G1 1994 490.000km
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
Die is het idd Arjan, ik moet hem nog gaan bekijken maar zo op het oog lijkt dit een nette uitvoering, de eigenaar heeft hem 5 jaar in zijn bezit gehad en verkoopt hem omdat hij fors meer gaat rijden. Recentelijk zijn de distributieriem en de handremkabels vervangen.
@volvorider, Serva geeft geen garantie.
@volvorider, Serva geeft geen garantie.
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24664
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
zo hoort die auto eruit te zien! Goede kleurcombi en hele mooie velgen! Ziet er netjes uit Piet
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- volvorider
- 5th Gear member
- Berichten: 1921
- Lid geworden op: 23.10.2004 - 12:25
- Contacteer:
Weet ik Piet.
Die stootrandjes zijn wel apart. Dit is een leuk exemplaar Piet. Mocht het zover komen dan wel gelijk doorsparen voor een SC-805 dubbeldin radio, dan is deze helemaal compleet!!
Nogmaals veel succes Piet.
Die stootrandjes zijn wel apart. Dit is een leuk exemplaar Piet. Mocht het zover komen dan wel gelijk doorsparen voor een SC-805 dubbeldin radio, dan is deze helemaal compleet!!
Nogmaals veel succes Piet.
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
- Volvoman
- 7th Gear member
- Berichten: 7759
- Lid geworden op: 20.09.2004 - 21:33
- Locatie: GLD
- Contacteer:
Leuk! Ben benieuwd!lingsper schreef:Ik ga a.s. dinsdag bij een S90 3.0 kijken, ik houd jullie op de hoogte!
Bert-Jan Nijhuis
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Berichten: 21392
- Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
Ik heb dezelfde, alleen het kenteken is anders ... En elektrieke voorstoel en Volvo schuif-kanteldak.lingsper schreef:Ben dan ook zeer benieuwd!!
Dat wordt dan de derde S90 in deze uitvoering hier op dit forum. Broker (voorzitter V700 vereniging) heeft er ook zo een.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Ha! Dat dacht ik ook meteen toen ik de foto's bekeek! Als deze het word ga ik zeker op zoek naar een mooie originele dubbeldin Volvo radio. Maar eerst zien of het wat word met deze S90.volvorider schreef:Weet ik Piet.
Die stootrandjes zijn wel apart. Dit is een leuk exemplaar Piet. Mocht het zover komen dan wel gelijk doorsparen voor een SC-805 dubbeldin radio, dan is deze helemaal compleet!!
Nogmaals veel succes Piet.
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Jammer van die radio .
Daar zou ik toch wel even een bigfront voor zien te scoren
Daar zou ik toch wel even een bigfront voor zien te scoren
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- Henkjan0
- 2nd Gear member
- Berichten: 176
- Lid geworden op: 16.01.2012 - 20:00
- Locatie: Rheden Gld.
De zilveren kleur van de radio verpest het aanzicht een beetje; een zwart frontje was hier mooier geweest.
Je hebt met een standaard aftermarket radio wel een handig vakje voor je parkeergeld...
Een leuke auto voor een zeer scherpe prijs. Een van de laatste achterwielaandrijvers.
Zonder inruil meenemen voor 2 mille?
Je hebt met een standaard aftermarket radio wel een handig vakje voor je parkeergeld...
Een leuke auto voor een zeer scherpe prijs. Een van de laatste achterwielaandrijvers.
Zonder inruil meenemen voor 2 mille?

Belastingvrije 244 BiFuel oldtimer? Zie verkoopforum.
Sorry, niet meer te koop! Wordt voor 5 jaar geschorst!!
Sorry, niet meer te koop! Wordt voor 5 jaar geschorst!!
Er staan diverse SC-805's te koop op Marktplaats voor bedragen zo ongeveer tussen de 100 en 130 euries. Dat valt alleszins mee, maar eerst maar eens even dinsdag afwachten!
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Dan ook nog even een wisselaar in de kofferbak en het spul is compleet.
De kabel ligt er waarschijnlijk al.
De kabel ligt er waarschijnlijk al.
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Vanavond rond 19.00 bij de S90 gaan kijken, begin warempel gewoon een beetje zenuwachtig te worden!
- Morgenstond
- 5th Gear member
- Berichten: 1867
- Lid geworden op: 26.08.2010 - 19:41
- Locatie: Den Haag
En, ben je al onderweg naar huis met de S90 ? 
2017 - heden: S40 phase II 1.8 AT (2004)
2011 - 2017: S60 2.4T AT (2001)
2010 - 2011: S80 2.9 AT (2000)
2008 - 2011: S40 1.8 AT (1996)
2011 - 2017: S60 2.4T AT (2001)
2010 - 2011: S80 2.9 AT (2000)
2008 - 2011: S40 1.8 AT (1996)
- arjan_de_jong
- 4th Gear member
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 30.10.2009 - 21:19
- Locatie: Mastenbroek (zwolle)
Ben benieuwd! 

Volvo 855 2.5 10V G1 1994 490.000km
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D