Ook gemeten stond die een heel stuk lager. Zelfs mijn V70 met originele Volvo verlagingsveren staan vooraan exact even hoog als jouw auto met Eibach veren!
Neej, de voorkeur gaat nog steeds uit naar de Sachs verlagingskit maar ik kan binnenkort zowel deze als de Eibach/FSD- kit van dichterbij bekijken en hopelijk ook testen op comfort.edraket schreef:Heb je nu de FSD dempers gekocht?
Bedoel je deze?edraket schreef:Als je wilt kan ik wel een paar foto's plaatsen van de S60 met Weitec veren, maar dan moet ik dat even vanaf mijn andere PC doen.
Ik dacht deze V70 al herkend te hebben vanop ACTuning.nl. Daar wordt je foto gebruikt als voorbeeld voor G&M verlagingsveren. Je reviewt ze ook op die site dus ik ga ervan uit dat dit de G&M veren zijn of verkeerde foto van je auto?Pitte schreef:Mijn wagen met Eibach Pro kit 30mm voor en achter en rondom FSD dempers!
Zeer tevreden over het rijgedrag nu,de veren achteraan zijn zeer progressief en zakken maar weinig bij laden van zowel passagiers als vracht!
PS: De Elandstikkers zijn ondertussen gestolen in Frankrijk!!
Zijn dit waarden die je zelf gemeten hebt? En zijn er dat voor een S60 of een V70?edraket schreef:Dat is inderdaad standaard voor een V70 met nivomats. Als je de auto verlaagd met bijvoorbeeld Eibach zit je op 340mm voor 350mm achter. Dat staat heel erg netjes. Met de Volvo verlagingsveren zit ik op 355mm aan de voorkant.