MP3 muziek via USB in de S80 met HU-601 - Update: Ingebouwd!

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
volvospeed
Starter

Heb pas deze Yatour interface besteld voor 67 euro en gelijk ingebouwd:
http://www.carinterface.nl/volvo/yatour ... tm06-volhu
Inbouwen in een dashboard kastje heeft iets van 40 minuten gekost. Was even zoeken met die +12V losse kabel, maar na even te Googlen gevonden waar je het kan aftappen. Nu wil ik alleen USB en AUX aansluiting naar een middenconsole verplaatsen. Moet best wel veel sleutellen om deze netjes aan te leggen.
Heeft iemand een mooie inbouw USB poort kunnen vinden?
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Volvofan1965 schreef:Ik heb sinds een paar maanden een GROM voor mijn HU (www.gromaudio.nl, 129 euro). Wat ik van dit systeem een dikke plus vind is de geluidskwaliteit bij streamen van mijn telefoon en bellen. Die is erg goed en je hebt maar 1 kastje nodig. Het is dan ook een amerikaans systeem ipv chinese junk en die Amerikanen weten wel wat power is!
Tekstweergave lukt helaas niet, maar dat schijnt aan de radio zelf te liggen die ondersteunt het niet.
Grappig. Eea wordt gemaakt in China en Taiwan.
Ligt aan de Grom hardware EN firmware dat tekstweergave niet mogelijk is.

Daarnaast dragen ze nog steeds geen rechten af aan het MP3 consortium en zullen dus nooit en te nimmer gegarandeerd actief blijven in je wagen.
(Steeds meer muziek krijgt DRM codering mee, zij hebben geen decoder licentie, dus die muziek speelt niet...)
Zelfde geldt voor iPod, geen MFI apparaat...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Andrew82
3rd Gear member

Naar aanleiding van alle positieve geluiden (letterlijk ;) ) heb ik ook een Yatour besteld via Ebay.de voor nog geen 6 tientjes. Ik ben erg benieuwd :)

Kan iemand mij vertellen van welke kleur draad ik achter de radio (HU603) 12V kan aftappen?
440 1995 1.6 Deluxe
| S60 2001 2.4 Automaat 170PK | 446 Ash Gold Pearl | Afbeelding
Andrew82
3rd Gear member

Inmiddels gelukt, werkt perfect. Geheugenkaartjes van Kingston lijken niet goed te werken.
440 1995 1.6 Deluxe
| S60 2001 2.4 Automaat 170PK | 446 Ash Gold Pearl | Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”