afgesplitste discussie van PIH ervaringen
- Paul
- Top Gear member
- Berichten: 32904
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
ohwja vergeet ik helemaal, was ik denk ik ook gewoon van plan.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY23 XC40 Pure Electric Plus
- V60_PHEV
- 4th Gear member
- Berichten: 534
- Lid geworden op: 01.02.2013 - 18:05
Voor 26.000 krijg je in Duitsland de 3 cylinder 1 serie GT, niet de Plug-In Hybride.
Ik las ergens dat de verwachte Nederlandse prijs van de I3 zo'n 35.000-40.000 euro zal zijn, die grotere Active Tourer wordt vast niet goedkoper.
Ik las ergens dat de verwachte Nederlandse prijs van de I3 zo'n 35.000-40.000 euro zal zijn, die grotere Active Tourer wordt vast niet goedkoper.
Een coming out? :Paul schreef:Als de V60 PIH er niet was geweest was ik denk ik voor een 320D Touring gegaan met 20% bijtelling.
-
- 4th Gear member
- Berichten: 517
- Lid geworden op: 29.01.2013 - 21:32
Welnee, is toch gewoon een bereauto die een klasse hoger ligt.V60_PHEV schreef:
Een coming out? :
En wat een geneuzel dat er helemaal geen kritiek mag zijn. Zonder kritiek geen verbetering. Elke weldenkende autobouwer smeekt om feedback zodat zij de producten voor een groter publiek aantrekkelijk kunnen maken.
Het is toch wel zo onderhand bekend dat bedrijven niet van liefhebbers kan bestaan....
Maar je moet niet overdrijven en bezig blijven.
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 02.09.2012 - 00:06
IK zou zonder de volvo ook voor een 3 serie touring gegaan zijn, alleen niet de 20 % versie (dat is de 320d efficient dynamics) want daar mag niet eens een trekhaak onder (let wel, van de BMW niet, iets met de bak die dat niet aan kan oid|)
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 40923
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Ik denk dat ik zou wachten op een XC60 PIH (als die zou komen)
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Fransosowitz
- 3rd Gear member
- Berichten: 278
- Lid geworden op: 09.07.2009 - 15:40
- Locatie: Drenthe
Bij de 320d ef dynamics mag wel een trekhaak gemonteerd worden volgens BMW. Mits je ook de automaat neemt. Toelaatbaar aanhangergewicht geremd max 1.600 kg.Magliaveli schreef:IK zou zonder de volvo ook voor een 3 serie touring gegaan zijn, alleen niet de 20 % versie (dat is de 320d efficient dynamics) want daar mag niet eens een trekhaak onder (let wel, van de BMW niet, iets met de bak die dat niet aan kan oid|)
OT: ik blijf benieuwd naar de dagelijkse ervaringen die met de D6 opgedaan worden. Van zowel de jarenlange Volvo rijders als van de nieuwe Volvo rijders.
Volvo V50 2.0D Edition II Plus line (januari 2008)
Volvo V50 2.0D Momentum High Performance Audio (november 2004)
Volvo V50 2.0D Momentum High Performance Audio (november 2004)