Morgen, ik beloof het. En ja, we zullen er minstens 5 pagina's over gaan kletsen, dus nee, de kluis is niet leeg! Of althans, tenminste voldoende stof tot nadenkenpih60 schreef: Kom op SF, ontbloot de billen.....je kan het.....

Morgen, ik beloof het. En ja, we zullen er minstens 5 pagina's over gaan kletsen, dus nee, de kluis is niet leeg! Of althans, tenminste voldoende stof tot nadenkenpih60 schreef: Kom op SF, ontbloot de billen.....je kan het.....
Nee, da's voor als m'n forum vrienden op visite komen, dan kunnen ze met 2 tegelijk aan de lader!Ben schreef:Zou dat paaltje met stopcontact toch alleen maar voor de grasmaaier zijn?
+1Bluemagics schreef:Toch merk ik een negatieve lading bij sommige mensen (including admins) tegenover een forum lid die puur af en toe tegengeluid lied horen tegenover de blinde merk idioten op dit forum. Wat maakt het uit als iemand sceptisch is tegenover een bepaalde merk. We zijn hier toch ook kennis aan het delen over de auto? Dat houd dus ook in dat we de negatieve eigenschappen van de PIH (en prijsbeleid) kunnen bespreken en hopelijk luistert Volvo (NL).
Godsamme, ben niet dood hoor!v60pih schreef:De dealer heeft mij al duidelijk gemaakt dat als ik mijn levering zou annuleren, ik zeker niet bepaal wie de auto gaat krijgen. De auto vervalt aan de dealer en die heeft nog een reservelijst staan met gegadigden.
Ik heb zeker de berichten van SF gewaardeerd. Een frisse kritische noot. Maar soms sloeg het (juridisch) door.
Ondanks mijn flauwe grap over de fiets (excuus) wens ik SF zeker een Panamera toe (ook al lijkt dat geen optie)!
+1Bluemagics schreef:Toch merk ik een negatieve lading bij sommige mensen (including admins) tegenover een forum lid die puur af en toe tegengeluid lied horen tegenover de blinde merk idioten op dit forum. Wat maakt het uit als iemand sceptisch is tegenover een bepaalde merk. We zijn hier toch ook kennis aan het delen over de auto? Dat houd dus ook in dat we de negatieve eigenschappen van de PIH (en prijsbeleid) kunnen bespreken en hopelijk luistert Volvo (NL).
+100DriverV70 schreef:+1Bluemagics schreef:Toch merk ik een negatieve lading bij sommige mensen (including admins) tegenover een forum lid die puur af en toe tegengeluid lied horen tegenover de blinde merk idioten op dit forum. Wat maakt het uit als iemand sceptisch is tegenover een bepaalde merk. We zijn hier toch ook kennis aan het delen over de auto? Dat houd dus ook in dat we de negatieve eigenschappen van de PIH (en prijsbeleid) kunnen bespreken en hopelijk luistert Volvo (NL).