Dat krijg je toch wel, maar ik heb goed nieuws voor je: heb een zwarte over!Bluemagics schreef:Stop met posten van foto's van die dikke zwarte V60.... straks krijg ik spijt dat ik een witte heb besteld.

Dat krijg je toch wel, maar ik heb goed nieuws voor je: heb een zwarte over!Bluemagics schreef:Stop met posten van foto's van die dikke zwarte V60.... straks krijg ik spijt dat ik een witte heb besteld.
Ik heb niks verkocht, ik gun onze auto's aan anderen die er zuiniger op zullen zijn dan wij. Zo ben ik, er zijn ook gewoon aardige mensen!! Orders worden dus overgenomen en wij moeten het doen met armzalige, veel te dure Duitse degelijkheid!Hoes schreef:Hé Super, heb je je eigen auto verkocht of van de collega (je had er toch 2 besteld?)?Superfunky schreef:Dat krijg je toch wel, maar ik heb goed nieuws voor je: heb een zwarte over!![]()
Opel?Superfunky schreef:Ik heb niks verkocht, ik gun onze auto's aan anderen die er zuiniger op zullen zijn dan wij. Zo ben ik, er zijn ook gewoon aardige mensen!! Orders worden dus overgenomen en wij moeten het doen met armzalige, veel te dure Duitse degelijkheid!Hoes schreef:Hé Super, heb je je eigen auto verkocht of van de collega (je had er toch 2 besteld?)?Superfunky schreef:Dat krijg je toch wel, maar ik heb goed nieuws voor je: heb een zwarte over!![]()
Nou, na maanden bladiebla, wetboek hier rechtzaak daar wiel zus en velg zo ineens 2 auto's geannuleerd.....Superfunky schreef: ...
Ik heb niks verkocht, ik gun onze auto's aan anderen die er zuiniger op zullen zijn dan wij. Zo ben ik, er zijn ook gewoon aardige mensen!! Orders worden dus overgenomen en wij moeten het doen met armzalige, veel te dure Duitse degelijkheid!
Zo is het! Dank!v60pih schreef:Succes met je nieuwe fiets!
Staat er toch. Ik ga fietsen, veel beter voor het milieu! Ben helemaal aangestoken door het "wie haalt de laagste uitstoot virus".Paul schreef:Huh Superfunky? Na 413 berichten over je PIH, cancel je hem? Snap er geen pepernoot van!
Jammer.. was wel benieuwd naar jouw uitvoering.Superfunky schreef:Staat er toch. Ik ga fietsen, veel beter voor het milieu! Ben helemaal aangestoken door het "wie haalt de laagste uitstoot virus".Paul schreef:Huh Superfunky? Na 413 berichten over je PIH, cancel je hem? Snap er geen pepernoot van!
Grapje, hij is me te duur. Heb me bedacht.
Dan maar weer Audi rijden? Die zijn niet te duur ... zolang maar niets op de opties en accessoires lijst wordt aangevinkt.Superfunky schreef:Staat er toch. Ik ga fietsen, veel beter voor het milieu! Ben helemaal aangestoken door het "wie haalt de laagste uitstoot virus".Paul schreef:Huh Superfunky? Na 413 berichten over je PIH, cancel je hem? Snap er geen pepernoot van!
Grapje, hij is me te duur. Heb me bedacht.
tja dan kan je wel de velgen er op gooien die je wil (zonder risico).YoVol schreef:5 jaar zakelijk rijden heeft misschien wel hetzelfde effect. Beetje afzien tijdens weekend en vakantie, beetje creatief boekhouden en je komt een eind toch
Tis ook maar bij wijze van. Ik suggereer er niks mee....maar 0% hoeft niet alleen met een <50g/km bolide. Mensen die veel rijden voor de zaak, werden en worden zo al jaren bediend. Dat ze dan via het kinderopvang naar huis rijden is niet zo boeiend.NielsPHEV schreef:dat creatieve boekhouden lijkt me geen goed idee is gewoon fraude en mag van mij keihard aangepakt worden (wat overigens ook gebeurt)