Soepkop: V40 D2 R-design Ice White: auto verkocht, maar ik blijf er in rijden
- Voskuh
- 2nd Gear member
Smaken verschillen, ik vind het mooier origineel.
bmw 520, bmw 318, renault 5 gt turbo, opel kadett, mitshubitsi colt, nissan micra, peugeot 206, peugeot 206 roland garros, vw polo, deawoo nubira, ford focus station, seat leon 1, audi coupe (oer), subaru impreza, seat leon 2, toyota prius
Volvo V40 R-design !!
Volvo V40 R-design !!
-
- 1st Gear member
succes met je laatste nachtje soepkop! Veel plezier morgen, geniet er van.
Besteld 10-7, opgehaald 09-10!
V40 D2 R-Design, Caspian Blue met Business Pack Pro, R-Design Plus Line, Verlichtingspack 2, Verwarmbare voorruit, Afneembare trekhaak, Elektronisch kinderslot achterportieren, Extra getinte ramen achterportieren en achterklep, 12V in kofferbak, Uitschakelbare passagiersairbag, zonder model- en motoraanduiding en een Space Design 520 Bagagebox met Vleugeldragers
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=57491
V40 D2 R-Design, Caspian Blue met Business Pack Pro, R-Design Plus Line, Verlichtingspack 2, Verwarmbare voorruit, Afneembare trekhaak, Elektronisch kinderslot achterportieren, Extra getinte ramen achterportieren en achterklep, 12V in kofferbak, Uitschakelbare passagiersairbag, zonder model- en motoraanduiding en een Space Design 520 Bagagebox met Vleugeldragers
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=57491
-
- 4th Gear member
RikR,
Afspraak in Etten-Leur liep uit, dus net pas terug van het wassen van de auto in de wasbox. Ik had hem graag nog ff voor de deur gewassen, maar ik kwam na de schemer thuis, dat zat er niet meer in.
Vandaag nog 260 kilometer gekacheld met de V60, dus een waardig afscheid. Nu nog ff TV kijken en naar bed. Om 9.00 morgenochtend feestje :bday:
Afspraak in Etten-Leur liep uit, dus net pas terug van het wassen van de auto in de wasbox. Ik had hem graag nog ff voor de deur gewassen, maar ik kwam na de schemer thuis, dat zat er niet meer in.
Vandaag nog 260 kilometer gekacheld met de V60, dus een waardig afscheid. Nu nog ff TV kijken en naar bed. Om 9.00 morgenochtend feestje :bday:
Hij:
2013 Volvo V40 D2 R-design MY2014/Ice White/Business Pack Pro/Premium Sound/Plus Line/Scandinavian Line/Verwarmbare voorruit/Stoelverwarming/Zwarte spiegelkappen/Afneembare trekhaak/Zomer: 18'' Ixion II/Winter: 17'' Ixion
1996 BMW Z3 Roadster 1.8i/Schwarz II
Zij:
2010 Mini One Anniversary Mark II/Dark Silver metallic/Business Line/Panorama dak/17"; velgenr
2013 Volvo V40 D2 R-design MY2014/Ice White/Business Pack Pro/Premium Sound/Plus Line/Scandinavian Line/Verwarmbare voorruit/Stoelverwarming/Zwarte spiegelkappen/Afneembare trekhaak/Zomer: 18'' Ixion II/Winter: 17'' Ixion
Zij:
2010 Mini One Anniversary Mark II/Dark Silver metallic/Business Line/Panorama dak/17"; velgenr
- Mork
- 2nd Gear member
Ik zie het al voor me....
Zit je de hele dag in je nieuwe V40 voor het huis...
Raampjes beslagen, alle features uit proberen, USB sticks, USB HD proberen.
Weer opnieuw MP3s erop zetten, DVD kijken.
Handleiding op de stoel en dan weer naar binnen voor koffie en toilet
Of gewoon rijden en rijden en rijden en rijden.............
Zit je de hele dag in je nieuwe V40 voor het huis...
Raampjes beslagen, alle features uit proberen, USB sticks, USB HD proberen.
Weer opnieuw MP3s erop zetten, DVD kijken.
Handleiding op de stoel en dan weer naar binnen voor koffie en toilet
Of gewoon rijden en rijden en rijden en rijden.............

V40 R-Design T3|Caspian Blue|Business Pack Pro|Winter Line|Premium Sound
-
- 4th Gear member
L O L: geen van beiden. Nog geen tijd gehad om de auto geheel te leren kennen of te rijden. Vanmiddag met de kleine naar zwemles geweest. Morgenochtend ff tijd inruimen voor de V40.
Ben erg tevreden over de looks: sportief, maar (net) niet té. Hij rijdt voortreffelijk: eigenlijk nog lekkerder dan de V60. Ben tot mijn eigen verrassing weer blij met een diesel. Motor voelt op de een if andere manier volwassener aan dan de T3. Foto's volgen later, want wát een drama het weer vandaag. Kies ik voor het eerst in mijn leven voor een witte auto, krijg ik dit :bad-words:
Ben erg tevreden over de looks: sportief, maar (net) niet té. Hij rijdt voortreffelijk: eigenlijk nog lekkerder dan de V60. Ben tot mijn eigen verrassing weer blij met een diesel. Motor voelt op de een if andere manier volwassener aan dan de T3. Foto's volgen later, want wát een drama het weer vandaag. Kies ik voor het eerst in mijn leven voor een witte auto, krijg ik dit :bad-words:
Hij:
Zij:
Zij:
- selur
- 2nd Gear member
have fun, die wil ook wel hebben zo 

2011 (MY12) S60 D3 GT Kinetic Vibrant Copper Winterl, DSL, BPPro, schuifdak, 18";Freja, Styling Kit, Urbane Wood, leer, autom. dim. binnensp., stuur met alu, achterspoiler, chroomlijsten
Volvo C30 1.6 Advantage 2008
Ford Mondeo 5drs Titanium S-pack 2008
Opel Signum Cosmo 2005
Renalut Laguna GT Privilege 2002
Seat Leon Sport 2001
Seat Cordoba Vario SXE 1999
Seat Ibiza 1.8 GLXi 1993
Lancia Dedra i.e. 1991
Seat Toledo CL 1992
Volvo C30 1.6 Advantage 2008
Ford Mondeo 5drs Titanium S-pack 2008
Opel Signum Cosmo 2005
Renalut Laguna GT Privilege 2002
Seat Leon Sport 2001
Seat Cordoba Vario SXE 1999
Seat Ibiza 1.8 GLXi 1993
Lancia Dedra i.e. 1991
Seat Toledo CL 1992
-
- 4th Gear member
Mooi hè? Ik begrijp dat jij een r-design diffuser hebt besteld? =D> Geeft de V60 imho veel meer body: goede keus dus :thumbleft: Wanneer komt 'ie erop?
Over het missen van de V60: het klinkt misschien gek, maar ik denk dat het wel mee gaat vallen. Ik was vanmiddag nog even bij de de dealer om iets af te geven en toen ik mijn V60 zag staan, merkte ik dat ik echt al afscheid had genomen. De V40 is zóóó gaaf
Ik word echt blij van mijn nieuwe auto. Net nog even in het donker in de auto gezeten om de iPhone te connecten: het verlichtingspack II is echt cool. Kreeg alleen mijn iPod Classic niet verbonden ::?
Het was vandaag natuurlijk prutweer, dus ik heb helaas geen foto's gemaakt. Wel twee foto's met de iPhone in de showroom gemaakt. Krijg je toch al een beetje een idee.

Als er wat meer kilometers op de teller staan, doe ik uitgebreider verslag van mijn ervaringen. En zodra het weer meewerkt, volgen er foto's
Over het missen van de V60: het klinkt misschien gek, maar ik denk dat het wel mee gaat vallen. Ik was vanmiddag nog even bij de de dealer om iets af te geven en toen ik mijn V60 zag staan, merkte ik dat ik echt al afscheid had genomen. De V40 is zóóó gaaf

Het was vandaag natuurlijk prutweer, dus ik heb helaas geen foto's gemaakt. Wel twee foto's met de iPhone in de showroom gemaakt. Krijg je toch al een beetje een idee.

Als er wat meer kilometers op de teller staan, doe ik uitgebreider verslag van mijn ervaringen. En zodra het weer meewerkt, volgen er foto's

Hij:
Zij:
Zij:
- kisman
- 2nd Gear member
Ziet er GOED uit. Heel veel plezier, maar dat gaat wel lukken zo te lezen
V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel
- Paul
- Geartronic member
Wow mooi hoor!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- remmm
- 5th Gear member
Ha soep... Jouw foto's hebben de doorslag gegeven.. Onderkant en ook gelijk de uitlaten.. Want ik vind die van mij het net niet halen.. Over 2 weken zit het er als het goed is op...Soepkop schreef:Mooi hè? Ik begrijp dat jij een r-design diffuser hebt besteld? =D> Geeft de V60 imho veel meer body: goede keus dus :thumbleft: Wanneer komt 'ie erop?
Over het missen van de V60: het klinkt misschien gek, maar ik denk dat het wel mee gaat vallen. Ik was vanmiddag nog even bij de de dealer om iets af te geven en toen ik mijn V60 zag staan, merkte ik dat ik echt al afscheid had genomen. De V40 is zóóó gaafIk word echt blij van mijn nieuwe auto. Net nog even in het donker in de auto gezeten om de iPhone te connecten: het verlichtingspack II is echt cool. Kreeg alleen mijn iPod Classic niet verbonden ::?
Als ik de foto's zo zie, dan is het inderdaad geen verkeerde keuze.. Net weer even wat moderner en frisser...
Enjoy vandaag mooi weer om hem lekker te wassen

-
- 4th Gear member
Bedankt iedereen voor de positieve reacties :thumbright:
@Poekoek: Ik heb lang getwijfeld over de velgen, maar uiteindelijk vond ik dat onder een R-design Ixion velgen horen, hoewel ik ze op de foto's iets té vond. Nu kan ik alleen maar bevestigen dat ze er onder horen.... Ze maken de auto echt af.
De keuze voor de V40 was primair op fiscale gronden gestoeld, maar ik kan na één dag en pas 60 kilometers wel zeggen dat de V40 mij gegrepen heeft. Ratio heeft plaats gemaakt voor emotie: het is echt een begeerlijke auto, zowel qua design als qua rijden. Nooit geweten dat fiscaal vriendelijk rijden zo leuk kon zijn :
Ik ben een gelukkig automens....
Vanwege verjaardag van onze kleine man weer niet aan rijden en/of foto's toegekomen, maar dat gaat snel komen.
@Poekoek: Ik heb lang getwijfeld over de velgen, maar uiteindelijk vond ik dat onder een R-design Ixion velgen horen, hoewel ik ze op de foto's iets té vond. Nu kan ik alleen maar bevestigen dat ze er onder horen.... Ze maken de auto echt af.
De keuze voor de V40 was primair op fiscale gronden gestoeld, maar ik kan na één dag en pas 60 kilometers wel zeggen dat de V40 mij gegrepen heeft. Ratio heeft plaats gemaakt voor emotie: het is echt een begeerlijke auto, zowel qua design als qua rijden. Nooit geweten dat fiscaal vriendelijk rijden zo leuk kon zijn :
Vanwege verjaardag van onze kleine man weer niet aan rijden en/of foto's toegekomen, maar dat gaat snel komen.
Hij:
Zij:
Zij:
- kisman
- 2nd Gear member
Dit soort reacties maakt het wachten er niet makkelijker op Soepkop.
Nog 18 dagen
Nog 18 dagen
V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel
-
- 4th Gear member
Vandaag de auto gewassen en eindelijk de gelegenheid om wat foto's te maken. Afgelopen vijf weken was het regen dat de klok sloeg, dus ik was blij dat het vandaag droog was. Het was geen denderend weer - want nevelig -, dus de foto's zijn wat 'kleurloos' geworden. Ik hoop nog steeds op een zonnige dag ::?

Hij:
Zij:
Zij: